UJI

Projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana

07/04/2021 | INVEST

El projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana (PC4) del vicerectorat d’Investigació i Transferència treballa per coordinar les accions de la Universitat en el camp de la divulgació científica i del coneixement (de tots els àmbits de la investigació). Entre els seus objectius també és troba recolzar la difusió dels resultats de recerca (que realitza l'UCC+i), millorar la formació en divulgació de la comunitat universitària, i fomentar accions de ciència ciutadana (que suposen la participació activa de la ciutadania en les diferents etapes i processos del treball científic).

Convidem a tot el personal investigador de la Universitat Jaume I a participar en les accions de divulgació científica i a indicar la seua disponibilitat a través d'aquest formulari

Us animem a visitar l'exposició "Ellas tienen la fórmula" a l'Àgora del nostre campus. L'exposició va commemorar l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics en 2019, a través de dones que s’han dedicat a l’estudi de la química des de l’antiguitat fins als nostres dies. La mostra, assessorada pel catedràtic de Química Inorgànica Eduardo Peris, arriba a la Universitat Jaume I gràcies a la col·laboració amb la Ciutat de les Arts i les Ciències de València i coincidint amb el trentè aniversari de la creació de la nostra Universitat.

També us convidem a gaudir del joc "L'auca de les cientifiques del Mare Nostrum", que ha format part de la Nit Mediterrània de les Investigadores, i presentat abans de l'activitat "Parlen les científiques".

Contacte: Podeu contactar amb el projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana (PC4) a través del correu electrònic, pc4@uji.es.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació i Transferència