Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana

17/06/2022 | INVEST

Gmail

La Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana del vicerectorat d’Innovació, Transferència i Divulgació Científica treballa per coordinar les accions de la Universitat en el camp de la divulgació científica i del coneixement (de tots els àmbits de la investigació). Entre els seus objectius també és troba recolzar la difusió dels resultats de recerca (UCC+i), millorar la formació en divulgació de la comunitat universitària, i fomentar accions de ciència ciutadana (que suposen la participació activa de la ciutadania en les diferents etapes i processos del treball científic).

Convidem a tot el personal investigador de la Universitat Jaume I a participar en les accions de divulgació científica i a indicar la seua disponibilitat a través d'aquest formulari

Us animem a conèixer les activitats de la Nit Mediterrània de les Investigadores del projecte MEDNIGHT GTS, l'exposició "Ellas tienen la fórmula", i les Jornades Història i Memòria 2022 de l'Aula d'Història, Cultures Polítiques i Memòria Democràtica de la Universitat Jaume I, amb la conferència d'Ignacio Peiró (30 de juny de 2022, 18 h, a Menador Espai Cultural).

Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana

Contacte: Podeu contactar amb la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana a través del correu electrònic, pc4@uji.es.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació i Transferència