UJI

Projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana

27/11/2020 | INVEST

El projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana (PC4) del vicerectorat d’Investigació i Transferència treballa per coordinar les accions de la Universitat en el camp de la divulgació científica i del coneixement (de tots els àmbits de la investigació). Entre els seus objectius també és troba recolzar la difusió dels resultats de recerca (que realitza l'UCC+i), millorar la formació en divulgació de la comunitat universitària, i fomentar accions de ciència ciutadana (que suposen la participació activa de la ciutadania en les diferents etapes i processos del treball científic).

Convidem a tot el personal investigador de la Universitat Jaume I a participar en les accions de divulgació científica i a indicar la seua disponibilitat a través d'aquest formulari

I us convidem a seguir les activitats de la Nit Mediterrània de les Investigadores, com l'activitat "Parlen les científiques", i a gaudir del joc "L'auca de les cientifiques del Mare Nostrum".

Contacte: Podeu contactar amb el projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana (PC4) a través del correu electrònic, pc4@uji.es.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació i Transferència