ExperimentaUJI

27/03/2018 | SCP

La Unitat de Cultura Científica i de la Innovació, integrada en el Servei de Comunicació i Publicacions de l’UJI, ofereix la possibilitat de gravar en vídeo l'experimentació de l'alumnat i professorat, dins del projecte ExperimentaUJI, gràcies al suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat i l’Aula Dávalos Fletcher de la Cultura de l’UJI.

Els requisits i les característiques dels vídeos es poden consultar en aquesta pàgina.

La UCC+i difondrà el material en aquesta pàgina, en el seu videoblog Ciència TV i en els canals habituals de la universitat i el posarà a disposició dels centres.

Les sol·licituds i qualsevol dubte o consulta sobre aquest tema podeu enviar-los a ucc@uji.es. Animeu-vos-hi!

Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat