26/07/2021 | INVEST

Gmail

La Universitat Jaume I ofereix assessorament a entitats per implementar solucions d’innovació i tecnologia. Les investigacions desenvolupades a l'UJI són un bon punt de partida per a la implementació de solucions innovadores per a empreses i administracions. El nostre Parc Científic, Tecnològic i Empresarial, ESPAITEC, és un espai, no sols físic, on allotjar empreses i connectar-les amb el coneixement generat a la universitat.

Amb un model d'innovació oberta, la Universitat Jaume I col·labora estretament amb diferents organitzacions per impulsar instruments que duen a terme diferents parts del procés de transferència de coneixement i tecnologia. L'Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic de la Universitat Jaume I identifica el coneixement disponible a la Universitat Jaume I i facilita el contacte amb el personal investigador responsable de las líneas d'investigació del teu interés.

Innovació
Espaitec espaitec index

ESPAITEC

ESPAITEC és el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I. Es tracta d'un espai, no sols físic, on connectar universitat, empresa i societat.

Empren uji-empren index

UJI Emprèn OnSocial

El programa UJI Emprèn On Social és el programa de creació d'empreses en la comunitat universitària.

UJIlab ujilab index

UJI·LAB Impuls

Transfereix la teua recerca a través d'aquest programa de projectes de prova de concepte

UJISABIO ujisabio index

UJISABIO

Programa de projectes d'investigació i innovació conjunts amb la Fundació per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomédica de la Comunitat Valenciana (FISABIO)

Innotransfer innotransfer index

INNOTRANSFER

INNOTRANSFER és una iniciativa d'innovació oberta promoguda per la Xarxa de Parcs Científics per a impulsar la innovació en sectors econòmics clau per a la Comunitat, donant suport a la seua Estratègia RIS3.

Innosalud innosalud index

INNOSALUD

INNOSALUD és una iniciativa coordinada entre diverses institucions valencianes d'R+D per a la preparació i presentació, davant inversors, empreses i entitats, de projectes innovadors en salut procedents de la investigació.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació i Transferència
Preinscripció oberta accio MEGABANNERS1