23/09/2021 | Innovació

La Universitat Jaume I ofereix assessorament a entitats per a implementar solucions d’innovació i tecnologia. Les investigacions desenvolupades a l'UJI són un bon punt de partida per a la implementació de solucions innovadores per a empreses i administracions. El nostre Parc Científic, Tecnològic i Empresarial, Espaitec, és un espai no sols físic on es pot allotjar empreses i connectar-les amb el coneixement generat a la universitat.

Amb un model d'innovació oberta, la Universitat Jaume I col·labora estretament amb diferents organitzacions per a impulsar instruments que duen a terme diferents parts del procés de transferència de coneixement i tecnologia. L'Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic de la Universitat Jaume I identifica el coneixement disponible a la Universitat Jaume I i facilita el contacte amb el personal investigador responsable de les línies d'investigació del teu interès.

Espaitec espaitec index

Espaitec

Espaitec és el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I. Es tracta d'un espai no únicament físic on connectar universitat, empresa i societat.

Empren uji-empren index

UJI Emprèn OnSocial

El programa UJI Emprèn OnSocial és el programa de creació d'empreses en la comunitat universitària.

UJIlab ujilab index

UJI·LAB Impuls

Transfereix la teua recerca a través d'aquest programa de projectes de prova de concepte.

UJISABIO ujisabio index

UJISABIO

Programa de projectes d'investigació i innovació conjunts amb la Fundació per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana (FISABIO).

Recurs d'imatge ujilabinnova index

UJILab Innovació

UJILab Innovació és un programa que impulsa els projectes innovadors d'equips d'estudiants

Innotransfer innotransfer index

INNOTRANSFER

INNOTRANSFER és una iniciativa d'innovació oberta promoguda per la Xarxa de Parcs Científics per a impulsar la innovació en sectors econòmics clau per a la Comunitat Valenciana, que dona suport a la seua estratègia RIS3.

Innosalud innosalud index

INNOSALUD

INNOSALUD és una iniciativa coordinada entre diverses institucions valencianes d'R+D per a la preparació i presentació, davant inversors, empreses i entitats, de projectes innovadors en salut procedents de la investigació.

Preinscripció oberta accio MEGABANNERS1

UJI·INNOVACIÓ