The Conversation

27/01/2022 | SCP

The Conversation és una font de notícies i anàlisis escrites per la comunitat acadèmica i investigadora i dirigida directament a la societat. És un recurs gratuït, de lectura lliure i de lliure redifusió sota llicència Creative Commons. També és un recurs interessant per als mitjans de comunicació que facilita continguts, idees i personal expert, de manera gratuïta, per a la premsa impresa i digital, les emissores de ràdio i les cadenes de televisió. Hi ha una xarxa internacional d'editors que treballen en les edicions d'Austràlia, el Regne Unit, els Estats Units, Àfrica, França, el Canadà, Indonèsia i Espanya. Registre d'autors i autores.

Articles publicats Veure'n més
Recurs d'imatge com-investigacio-docs-the-conversation-arxiu-articles-2024-feminisme index

El feminisme, un sistema de vida que no està trencat i que té múltiples cares

Sonia Reverter Bañón, professora titular de Filosofia, Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge com-investigacio-docs-the-conversation-arxiu-articles-2024-lo-que-cuentan-nominadas-al-oscar-2024 index

El que conten les nominades al Óscar 2024

Gonzalo Andrés García (U. de Alcalá), Rosa Rodríguez (U. de Las Palmas de Gran Canaria), Juan Iglesias (U. Pontificia Comillas), Inés Monjas (U. de Valladolid), Francisco Javier Blázquez (U. Pública de Navarra), Maria Medina-Vicent (UJI), Víctor Javier Llorente (U. de Granada), Cilia Willem (U. Rovira i Virgili), Cristina Simón (IE University) i Patricia San José (U. de Valladolid).

Recurs d'imatge com-investigacio-docs-the-conversation-arxiu-articles-2024-que-es-ser-feminazi index

Què és realment ser ‘feminazi’?

Maria Medina, àrea de Filosofia de la Universitat Jaume I.

Veure'n més