The Conversation

17/06/2024 | SCP

Gmail

The Conversation és una font de notícies i anàlisis escrites per la comunitat acadèmica i investigadora i dirigida directament a la societat. És un recurs gratuït, de lectura lliure i de lliure redifusió sota llicència Creative Commons. També és un recurs interessant per als mitjans de comunicació que facilita continguts, idees i personal expert, de manera gratuïta, per a la premsa impresa i digital, les emissores de ràdio i les cadenes de televisió. Hi ha una xarxa internacional d'editors que treballen en les edicions d'Austràlia, el Regne Unit, els Estats Units, Àfrica, França, el Canadà, Indonèsia i Espanya.

Vols participar?

Per a poder publicar en The Conversation cal estar treballant actualment com a personal investigador o docent en una universitat o centre d'investigació. Els doctorands i doctorandes, sota la supervisió d'un acadèmic, poden escriure articles. Registre d'autors i autores.

Articles publicats Veure'n més
Recurs d'imatge com-investigacio-docs-the-conversation-arxiu-articles-2024-convivencia-fills-mares-benestar index

La convivència amb fills majors de 30 anys interfereix en el benestar de les mares

Maria José Gil-Moltó i Arne Risa Hole, professora titular i professor visitant, respectivament, d'Economía de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge com-investigacio-docs-the-conversation-arxiu-articles-2024-margaret-bruce index

Margaret Bruce, la professora que va rescatar la creativitat olvidada de les dones

Elena Mulet Escrig, professora de l'Àrea de Projectes d'Enginyeria de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge com-investigacio-docs-the-conversation-arxiu-articles-2024-tecnoestres index

Tecnoestrés, fatiga informàtica i el dret a la desconnexió digital en l'àmbit laboral

Francisco Trujillo Pons, professor de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat Jaume I.

Veure'n més
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions