The Conversation

27/01/2022 | SCP

Gmail

The Conversation és una font de notícies i anàlisis escrites per la comunitat acadèmica i investigadora i dirigida directament a la societat. És un recurs gratuït, de lectura lliure i de lliure redifusió sota llicència Creative Commons. També és un recurs interessant per als mitjans de comunicació que facilita continguts, idees i personal expert, de manera gratuïta, per a la premsa impresa i digital, les emissores de ràdio i les cadenes de televisió. Hi ha una xarxa internacional d'editors que treballen en les edicions d'Austràlia, el Regne Unit, els Estats Units, Àfrica, França, el Canadà, Indonèsia i Espanya. Registre d'autors i autores.

Articles publicats Veure'n més
Recurs d'imatge com-investigacio-docs-the-conversation-arxiu-articles-2022-se-puede-ser-mala-feminista index

Es pot ser una «mala feminista»?

Maria Medina-Vicent, professora ajudant doctora (Filosofia), Universitat Jaume I

Recurs d'imatge com-investigacio-docs-the-conversation-arxiu-articles-2022-educacion-sentimental-desafio-reto-filosofia index

Educació sentimental: un desafiament i una oportunitat per a la filosofia

Sonia París Albert, directora de la Càtedra UNESCO de Filosofia per a la Pau, Universitat Jaume I

Recurs d'imatge com-investigacio-docs-the-conversation-arxiu-articles-2022-alimentacio-persones-majors-hospital-clau-recuperacio index

L'alimentació de les persones majors a l'hospital és clau per a la seua recuperació

Rafaela Camacho Bejarano (Universidad de Huelva), María Isabel Orts-Cortés (Instituto de Salud Carlos III), Víctor M González-Chordá (Universitat Jaume I), Cristina Carretero Randez (Universidad de Alicante) i Trinidad Castillo Garcia (Universidad de Alicante).

Veure'n més
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions