27/07/2020 | INVEST

Recurs d'imatge formulari index

Formulari per participar en accions de divulgació

Jo divulgue! Expressió d’interès per comptar amb el personal investigador en les accions de divulgació de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge tesiscienciauji index

Concurs #TesisCiènciaUJI

Concurs amb la finalitat de promoure l'activitat divulgadora entre l'alumnat de doctorat a través dels nous canals de difusió que són les xarxes socials.

Recurs d'imatge formacio index

Formació en divulgació de l'Escola de Doctorat

Formació transversal de l'Escola de Doctorat.

Recurs d'imatge reconeixement index

Guia de valoració de les activitats de divulgació

Guia de valoració de l’activitat de divulgació científica del personal acadèmic i investigador (CRUE-FECYT).

Recurs d'imatge divulgateca index

Divulgateca

Informació sobre els més destacats projectes, recursos i estudis de divulgació científica finançats per FECYT.

Recurs d'imatge projectesuji index

Projectes de divulgació sorgits a l'UJI

Projectes de divulgació científica recents que han sorgit a la Universitat Jaume I

Recurs d'imatge theconversation index

The Conversation

The Conversation és una font de notícies i anàlisi escrites per la comunitat acadèmica i investigadora i dirigida directament a la societat. Ací teniu més informació per al personal investigador UJI.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació