24/01/2024 | INVEST

El programa UJI Voluntària de la OCDS integra també el Voluntariat Ciència UJI, obert a tota la comunitat universitària, per ajudar a apropar la ciència a la resta de la societat (a públic general, centres educatius i altres col·lectius amb necessitats específiques).

Les accions es desenvoluparan en dues de les activitats coordinades per la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana del Vicerectorat d’Innovació, Transferència i Divulgació Científica de la Universitat Jaume I, Firujiciència i la European Researchers’ Night.

En la primavera de 2024, l’acció del voluntariat està focalitzada en Firujiciència, la fira de la ciència de la Universitat Jaume I, planificada per al 21 de març, de 10 h a 13 h, al pavelló poliesportiu del campus. El voluntariat acompanyarà l’estudiantat de centres educatius de diferents nivells en la fira i en la seua visita al campus.

Com a voluntària o voluntari, rebràs una formació bàsica i una específica amb una part presencial que anunciarem més endavant. Aquest voluntariat és pot convalidar per crèdits. Vine a gaudir de la ciència i mostra la nostra universitat a la resta de la societat!

Com participar

Ja et pots inscriure en el següent formulari. El termini d'inscripció finalitza el 29 de febrer de 2024. Per a resoldre qualsevol dubte, pots enviar un correu a divulgauji@uji.es

Accions a realitzar

El voluntariat acompanyarà l’estudiantat de centres educatius de diferents nivells en la fira i en la seua visita al campus, com a amfitrió per part de la Universitat en la visita del centre educatiu, guiant-lo per les demostracions de Firujiciència i també per algun espai del campus.

Reconeixement de crèdits ECTS

Podràs convalidar 0,5 crèdits per aquesta activitat de voluntariat. El programa UJI Voluntària de la OCDS gestionarà el teu certificat.

Voluntariat MEDNIGHT GTS 2022