05/12/2022 | INVEST

Gmail

Firujiciència és la fira de la ciència de la Universitat Jaume I, on estudiantat de tots els nivells preuniversitaris (des d’Infantil a Batxillerat), universitaris (de Grau a Màster), i personal investigador (en formació i sènior) realitza tallers i demostracions de ciència per a tot el públic assistent. És una atractiva oportunitat de divulgació a tot tipus de públic, amb un focus molt important en estudiantat d'Infantil, Primària i Secundària.

Estem preparant ja l'edició de 2023 de Firujiciència! Es celebrarà dijous 30 de març de 2023, de 10 h a 13 h, al pavelló poliesportiu de la Universitat Jaume I. 1a circular de Firujiciència 2023. Pòster de l'edició de 2023.

L'edició de 2022 es va celebrar dijous 7 d'abril, de 10 h a 13 h, al pavelló poliesportiu de la Universitat Jaume I. Notícia sobre l'edició de 2022. Pòster de l'edició de 2022. Vídeo de l'edició de 2002.

Ací teniu, com a recurs didàctic, el vídeo de l'Estructura Química de la D-Glucosa, realitzat per un equip d’investigació del Departament de Química Inorgànica i Orgànica en el marc d’un projecte d’innovació educativa, i la resta de vídeos dels tallers de Firujiciència 2022 gràcies al projecte ExperimentaUJI!

Firujiciència

Més informació a través de firujiciencia@uji.es, i d'aquesta pàgina, www.firujiciencia.uji.es

El web de Firujiciència està gestionat per la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana, pc4@uji.es, del vicerectorat d'Innovació, Transferència i Divulgaicó Científica de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació