UJI

Firujiciència

17/01/2022 | INVEST

Firujiciència és la fira de la ciència de la Universitat Jaume I, on estudiantat de tots els nivells preuniversitaris (des d’Infantil a Batxillerat), universitaris (de Grau a Màster), i personal investigador (en formació i sènior) realitza tallers i demostracions de ciència per a tot el públic assistent. És una atractiva oportunitat de divulgació a tot tipus de públic, amb un focus molt important en estudiantat d'Infantil, Primària i Secundària.

L’edició de 2021 de Firujiciència va ser virtual. Equips de centres educatius i grups de recerca van preparar vídeos d’experiments i demostracions científiques, posats a l’abast de la resta de la comunitat educativa el dia central de la fira, dijous 13 de maig. Pòster de l'edició de 2021.

Estem posant en marxa l'edició de 2022. Ací teniu la primera circular i l'enllaç al formulari de preinscripció com a talleristes. Pòster de l'edició de 2022.

Més informació a través de firujiciencia@uji.es, i d'aquesta pàgina, www.firujiciencia.uji.es

El web de Firujiciència està gestionat pel projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana (PC4), pc4@uji.es, del vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació i Transferència