SCP

Gmail

II Cicle de conferències de l’Escola de Formació Esportiva

La Universitat Jaume I ha celebrat una taula redona dedicada a l’esport i la salut mental que ha donat inici al II Cicle de conferències de l’Escola de Formació Esportiva.

Experiència amb estrella Michelin

L’estudi realitzat per la Universitat de Lleida amb la col·laboració de la Universitat Jaume I indica que aquest tipus d’establiments són un potent focus d’atracció turística.

FUE-UJI

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa promou cada any la realització de congressos, jornades i seminaris científics, consolidant la seua àmplia experiència en la gestió d'aquesta mena d'esdeveniments a la província.

Què és realment ser ‘feminazi’?

Maria Medina, àrea de Filosofia de la Universitat Jaume I.

Aula Intur de Turisme

Durant la jornada s'han abordat aspectes tan importants com el dia a dia d'un departament comercial o la reconstrucció de marca d'una cadena hotelera

Feronomes humanes: de debò existeixen?

Ferran Martínez-García, Biologia Cel·lular de la Universitat Jaume I.

Exposició | NEMINI PARCO de Jesús Monterde

Del 18 de gener a l’1 de març de 2024 | Sala d'exposicions de la Llotja del Cànem

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions