Recurs d'imatge investigacio MEGABANNERS

3,6 M€
contractats
tesis doctorals

La Universitat Jaume I és una universitat jove que té com a missió fer avançar el coneixement desenvolupant una investigació de qualitat que arribe a la societat i que siga capaç d'atraure talent investigador i finançament extern. Des de 1991, la Universitat Jaume I ha demostrat una reputació de serietat i rellevància científica que l'ha portat a situar-se en el tram 601-700 entre les millors universitats del món segons el rànquing de Shanghai de l'any 2020 i en el selectiu grup de les 200 millors universitats joves del món segons el  Young University Ranking 2021 de Times Higher Education.

D'altra banda, el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I constitueix un entorn singular que permet la interacció entre empreses i grups d'investigació i propicia programes en l'àmbit de la transferència de coneixement, la innovació i l'emprenedoria

Recurs d'imatge actiinvestigadora index

Activitat investigadora

Explora les línies d’investigació i els resultats de l’activitat investigadora i de transferència per àmbit d’activitat.

Recurs d'imatge suportinvest index

Suport al personal investigador

Gestió i tramitació d'ajudes a l'R+D+i, avaluació ètica de projectes, divulgació, protecció i valorització de resultats d'investigació, ciència oberta.

Recurs d'imatge serveisidempreses index

Serveis R+D per a empreses

Assessorament i serveis a empreses interessades en solucions d’innovació i tecnologia i allotjament empresarial.

Recurs d'imatge innovacio index

Innovació

Espai on connectar universitat, empresa i societat per a accelerar les activitats d’innovació i transferència de coneixement.

Recurs d'imatge doctorat index

Doctorat i formació

Explora l’oferta de programes de doctorat i consulta les activitats de l’Escola de Doctorat.

Recurs d'imatge acreditaciohrs4r index

Acreditació HRS4R

Consulta el pla d’acció i la implementació de l’estratègia HR Excellence in Research (HRS4R).

Vídeos científics Veure'n més
Veure'n més
Notícies Veure'n més
Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2021-10-domesticacio-cavall-modern index

Domesticació dels cavalls moderns

En l'estudi han participat investigadors i investigadores de la Institució Milá i Fontanals (IMF) i de l'Institut d'Arqueologia (IAM), del Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC), al costat de científics del Museu de l'Evolució Humana (MEH), la Facultat de Veterinària de la Universitat d'Extremadura (UEx), el Centre Mixt UCM-ISCIII d'Evolució i Comportaments Humans de Madrid, el Laboratori d'Arqueologia Prehistòrica de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) i de la Facultat de Ciències Geològiques de la Universitat Complutense de Madrid (UCM).

Muntatge d’un videoclip musical

Reportatge sobre el videoclip musical que descriu algunes de les característiques d’aquest format audiovisual que ha s’ha convertit en eix vertebrador del discurs musical i que s’ha adaptat a les noves tecnologies digitals com els efectes VFX o les càmeres multiformat.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2021-10-salut-mental-infantil index

Influència de la pobresa en la salut mental infantil

El treball assenyala la importància d'adoptar regulacions polítiques estructurals i mesures psicosocials dinàmiques per a la infància. Els resultats relacionen el risc de pobresa i exclusió social amb problemes de conducta, agressivitat, ansietat o depressió.

Veure'n més