Recurs d'imatge investigacio MEGABANNERS

Aprofita el coneixement de més de 180 grups i 14 instituts d’investigació Explora l’activitat investigadora i innovadora de la Universitat Jaume I

grups d’investigació
publicacions
projectes d’investigació
16,1 M€
finançament I+D
contractes d’I+D+i
entitats contractants
3,6 M€
contractats
tesis doctorals

La Universitat Jaume I és una universitat jove que té com a missió fer avançar el coneixement desenvolupant una investigació de qualitat que arribe a la societat i que siga capaç d'atraure talent investigador i finançament extern. Des de 1991, la Universitat Jaume I ha demostrat una reputació de serietat i rellevància científica que l'ha portat a situar-se en el tram 601-700 entre les millors universitats del món segons el rànquing de Shanghai de l'any 2020 i en el selectiu grup de les 200 millors universitats joves del món segons el  Young University Ranking 2021 de Times Higher Education.

D'altra banda, el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I constitueix un entorn singular que permet la interacció entre empreses i grups d'investigació i propicia programes en l'àmbit de la transferència de coneixement, la innovació i l'emprenedoria

Recurs d'imatge actiinvestigadora index

Activitat investigadora

Explora les línies d’investigació i els resultats de l’activitat investigadora i de transferència per àmbit d’activitat.

Recurs d'imatge suportinvest index

Suport al personal investigador

Gestió i tramitació d'ajudes a l'R+D+i, avaluació ètica de projectes, divulgació, protecció i valorització de resultats d'investigació, ciència oberta.

Recurs d'imatge serveisidempreses index

Serveis R+D per a empreses

Assessorament i serveis a empreses interessades en solucions d’innovació i tecnologia i allotjament empresarial.

Recurs d'imatge innovacio index

Innovació

Espai on connectar universitat, empresa i societat per a accelerar les activitats d’innovació i transferència de coneixement.

Recurs d'imatge doctorat index

Doctorat i formació

Explora l’oferta de programes de doctorat i consulta les activitats de l’Escola de Doctorat.

Recurs d'imatge acreditaciohrs4r index

Acreditació HRS4R

Consulta el pla d’acció i la implementació de l’estratègia HR Excellence in Research (HRS4R).

Vídeos científics Veure'n més
Vocabulari científic: regla dels terços
Anàlisi formal i constructiva de les arquitectures defensives de la Guerra Civil a les comarques de Castelló
Veure'n més
Notícies Veure'n més

Robòtica submarina

El professor Raúl Marín, investigador de l'UJI, explica un dels projectes que desenvolupen.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2021-11-premi-ruvid-aec index

Premi AEC a RUVID

«Per la seua contribució des de 2007 a la difusió de la ciència, la tecnologia i la innovació realitzada en les set universitats radicades en la Comunitat Valenciana, que l'ha convertit en un referent de comunicació científica rigorosa i accessible a tota la societat».

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2021-11-nomenament-vicente-esteve-rseq index

Elecció RSEQ Vicente Esteve

Ha tutoritzat prop de mil alumnes del programa de pràctiques i ha dirigit cinc tesis doctorals i 36 treballs finals de màster en el programa de Riscos Ambientals i Laborals.

Veure'n més