Recurs d'imatge investigacio MEGABANNERS

Aprofita el coneixement de més de 180 grups i 14 instituts d’investigació Explora l’activitat investigadora i innovadora de la Universitat Jaume I

grups d’investigació
publicacions
projectes d’investigació
16,1 M€
finançament I+D
contractes d’I+D+i
entitats contractants
3,6 M€
contractats
tesis doctorals

La Universitat Jaume I és una universitat jove que té com a missió fer avançar el coneixement desenvolupant una investigació de qualitat que arribe a la societat i que siga capaç d'atraure talent investigador i finançament extern. Des de 1991, la Universitat Jaume I ha demostrat una reputació de serietat i rellevància científica que l'ha portat a situar-se en el tram 601-700 entre les millors universitats del món segons el rànquing de Shanghai de l'any 2021 i en el selectiu grup de les 200 millors universitats joves del món segons el  Young University Ranking 2021 de Times Higher Education.

D'altra banda, el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I constitueix un entorn singular que permet la interacció entre empreses i grups d'investigació i propicia programes en l'àmbit de la transferència de coneixement, la innovació i l'emprenedoria

Recurs d'imatge actiinvestigadora index

Activitat investigadora

Explora les línies d’investigació i els resultats de l’activitat investigadora i de transferència per àmbit d’activitat.

Recurs d'imatge suportinvest index

Suport al personal investigador

Gestió i tramitació d'ajudes a l'R+D+i, avaluació ètica de projectes, divulgació, protecció i valorització de resultats d'investigació, ciència oberta.

Recurs d'imatge serveisidempreses index

Serveis R+D per a empreses

Assessorament i serveis a empreses interessades en solucions d’innovació i tecnologia i allotjament empresarial.

Recurs d'imatge innovacio index

Innovació

Espai on connectar universitat, empresa i societat per a accelerar les activitats d’innovació i transferència de coneixement.

Recurs d'imatge doctorat index

Doctorat i formació

Explora l’oferta de programes de doctorat i consulta les activitats de l’Escola de Doctorat.

Recurs d'imatge acreditaciohrs4r index

Acreditació HRS4R

Consulta el pla d’acció i la implementació de l’estratègia HR Excellence in Research (HRS4R).

Vídeos científics Veure'n més

L’alumnat del programa «Joves i Ciència» de la Fundació Catalunya La Pedrera ha valorat la seua estada en l’INAM de l’UJI com a «molt útil i enriquidora»

Més de 2.000 alumnes s’apropen a la ciència a l’UJI amb la fira Firujiciència

Desenvolupen una càpsula de cafè compostable i biodegradable en el medi marí

Veure'n més
Notícies Veure'n més
Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2022-7-informe-contaminacio-demencia index

Contaminació atmosfèrica i demència

La investigadora de l'UJI Juana María Delgado-Saborit ha participat en l'elaboració de l'informe del Committee of Medical Effects of Air Pollution del Regne Unit.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2022-7-estudi-esquerrers index

Organització del cervell dels esquerrers

Una quarta part dels esquerrers presenten o bé un control de l’hemisferi dret del cervell o bé un control bilateral per ambdós hemisferis, a diferència de la resta de la població, el llenguatge de la qual està organitzat per l’hemisferi esquerre.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2022-7-projectes-pla-estatal-investigacio-2021 index

70% d'èxit en el Pla Estatal d'Investigació

L’UJI ha obtingut, en la resolució provisional, 4,17 milions d’euros, dos més que en la convocatòria de 2020, per al desenvolupament de 38 projectes.

Veure'n més