Recurs d'imatge investigacio MEGABANNERS

Aprofita el coneixement de més de 180 grups i 14 instituts d’investigació Explora l’activitat investigadora i innovadora de la Universitat Jaume I

grups d’investigació
publicacions
projectes d’investigació
16,1 M€
finançament I+D
contractes d’I+D+i
entitats contractants
3,6 M€
contractats
tesis doctorals

La Universitat Jaume I és una universitat jove que té com a missió fer avançar el coneixement desenvolupant una investigació de qualitat que arribe a la societat i que siga capaç d'atraure talent investigador i finançament extern. Des de 1991, la Universitat Jaume I ha demostrat una reputació de serietat i rellevància científica que l'ha portat a situar-se en el tram 601-700 entre les millors universitats del món segons el rànquing de Shanghai de l'any 2021 i en el selectiu grup de les 200 millors universitats joves del món segons el  Young University Ranking 2021 de Times Higher Education.

D'altra banda, el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I constitueix un entorn singular que permet la interacció entre empreses i grups d'investigació i propicia programes en l'àmbit de la transferència de coneixement, la innovació i l'emprenedoria

Recurs d'imatge actiinvestigadora index

Activitat investigadora

Explora les línies d’investigació i els resultats de l’activitat investigadora i de transferència per àmbit d’activitat.

Recurs d'imatge suportinvest index

Suport al personal investigador

Gestió i tramitació d'ajudes a l'R+D+i, avaluació ètica de projectes, divulgació, protecció i valorització de resultats d'investigació, ciència oberta.

Recurs d'imatge serveisidempreses index

Serveis R+D per a empreses

Assessorament i serveis a empreses interessades en solucions d’innovació i tecnologia i allotjament empresarial.

Recurs d'imatge innovacio index

Innovació

Espai on connectar universitat, empresa i societat per a accelerar les activitats d’innovació i transferència de coneixement.

Recurs d'imatge doctorat index

Doctorat i formació

Explora l’oferta de programes de doctorat i consulta les activitats de l’Escola de Doctorat.

Recurs d'imatge acreditaciohrs4r index

Acreditació HRS4R

Consulta el pla d’acció i la implementació de l’estratègia HR Excellence in Research (HRS4R).

Vídeos científics Veure'n més

La intel·ligència emocional té un efecte directe significatiu en el desenvolupament laboral individual del personal sanitari

Vocabulari científic: traducció medieval europea

Tracta d’éssers humans i esclavitud

Veure'n més
Notícies Veure'n més
Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2022-1-conveni-investigacio-biomecanica index

Investigació biomecànica

Les dues entitats han signat un conveni de col·laboració en investigació i transferència de coneixement.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2022-1-beca-fundacion-la-caixa-lubertus-bijlsma index

Beca Fundació «la Caixa»

L’entitat ha destinat més d’11 milions en 2021 per a retenir talent local d’excel·lència i atraure personal investigador estranger.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2022-1-ethna-system-enquesta-etica index

Ética en investigació científica i tècnica

Més d'un 80% d'enquestats mostren preocupació per les pràctiques inadequades en la seua àrea de coneixement encara que el percentatge es redueix a un 67,35% quan es fa referència a la investigació dins de la mateixa universitat.

Veure'n més