Recurs d'imatge investigacio MEGABANNERS

Aprofita el coneixement de més de 180 grups i 14 instituts d’investigació Explora l’activitat investigadora i innovadora de la Universitat Jaume I

grups d’investigació
publicacions
projectes d’investigació
16,1 M€
finançament I+D
contractes d’I+D+i
entitats contractants
3,6 M€
contractats
tesis doctorals

La Universitat Jaume I és una universitat jove que té com a missió fer avançar el coneixement desenvolupant una investigació de qualitat que arribe a la societat i que siga capaç d'atraure talent investigador i finançament extern. Des de 1991, la Universitat Jaume I ha demostrat una reputació de serietat i rellevància científica que l'ha portat a situar-se en el tram 601-700 entre les millors universitats del món segons el rànquing de Shanghai de l'any 2022 i en el selectiu grup de les 200 millors universitats joves del món segons el  Young University Ranking 2022 de Times Higher Education.

D'altra banda, el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I constitueix un entorn singular que permet la interacció entre empreses i grups d'investigació i propicia programes en l'àmbit de la transferència de coneixement, la innovació i l'emprenedoria

Recurs d'imatge actiinvestigadora index

Activitat investigadora

Explora les línies d’investigació i els resultats de l’activitat investigadora i de transferència per àmbit d’activitat.

Recurs d'imatge suportinvest index

Suport al personal investigador

Gestió i tramitació d'ajudes a l'R+D+i, avaluació ètica de projectes, divulgació, protecció i valorització de resultats d'investigació, ciència oberta.

Recurs d'imatge serveisidempreses index

Serveis R+D per a empreses

Assessorament i serveis a empreses interessades en solucions d’innovació i tecnologia i allotjament empresarial.

rrhh recursos-humans index

Recursos humans en R+D

Polítiques i recursos per a la contractació de personal vinculat a la investigació, personal investigador i personal tècnic de suport o gestor de la investigació

Recurs d'imatge doctorat index

Doctorat i formació

Explora l’oferta de programes de doctorat i consulta les activitats de l’Escola de Doctorat.

Vídeos científics Veure'n més

Bona pràctica d’investigació inclusiva: lluita contra la tracta d’éssers humans

Bona pràctica d’investigació inclusiva: música comunitària

Trans People: una mirada lliure de perjudicis

Veure'n més
Notícies Veure'n més
Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2024-3-14-03-2024 index

UJI Divulga 14-03-2024

Entrevista amb la investigadora Irene de Higes i el director Miguel Ángel Font sobre cinema inclusiu. Notícies: Guardó per la trajectòria investigadora de la professora Azucena García Palacios i l’UJI participa en un projecte nacional que estudia la contaminació per ozó per a proposar estratègies per a la seua reducció.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2024-3-feminisme index

El feminisme, un sistema de vida que no està trencat i que té múltiples cares

Sonia Reverter Bañón, professora titular de Filosofia, Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2024-3-lo-que-cuentan-nominadas-al-oscar-2024 index

El que conten les nominades al Óscar 2024

Gonzalo Andrés García (U. de Alcalá), Rosa Rodríguez (U. de Las Palmas de Gran Canaria), Juan Iglesias (U. Pontificia Comillas), Inés Monjas (U. de Valladolid), Francisco Javier Blázquez (U. Pública de Navarra), Maria Medina-Vicent (UJI), Víctor Javier Llorente (U. de Granada), Cilia Willem (U. Rovira i Virgili), Cristina Simón (IE University) i Patricia San José (U. de Valladolid).

Veure'n més