Unitat de Cultura Científica i de la Innovació

Ciència UJI TV

Bona pràctica d’investigació inclusiva: lluita contra el tràfic d’éssers humans

Les professores Auxiliadora Sales i Reina Ferrández han realitzat un estudi sobre l’estat de la investigació inclusiva en la universitat. En aquest vídeo, la codirectora del Centre d’Estudis sobre Administració de Justícia, Andrea Planchadell, explica com s'ha incorporat la participació d’agents del sistema judicial, policial i dels serveis socials en l’anàlisi dels aspectes processals de major transcendència en la lluita contra el tràfic d’éssers humans.

Notícies científiques

UJI Divulga 14-03-2024

Entrevista amb la investigadora Irene de Higes i el director Miguel Ángel Font sobre cinema inclusiu. Notícies: Guardó per la trajectòria investigadora de la professora Azucena García Palacios i l’UJI participa en un projecte nacional que estudia la contaminació per ozó per a proposar estratègies per a la seua reducció.

El feminisme, un sistema de vida que no està trencat i que té múltiples cares

Sonia Reverter Bañón, professora titular de Filosofia, Universitat Jaume I.

The Conversation
Notícies #CiènciaUJI