Setmana de la Ciència

Imatge de la Setmana de la Ciència

Setmana de la Ciència 2020

Cartell

Observant des de l’espai: agricultura i medi ambient

La síndrome de Rett i la importància d’estudiar les malalties rares

Taller en línia sobre ciència ciutadana i el projecte Vigilants de l’aire

Connecta amb la Ciència a les Seus

• Tallers i xerrades del nostre personal investigador per a estudiantat d’ESO, organitzats pel Servei d’Activitats Socioculturals (SASC) del Vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals i el PC4 del vicerectorat d'Investigació i Transferència. (Cartell)
  • Novembre de 2020: Seu del Nord, Seu del Camp de Morvedre, Seu dels Ports i Seu de l’Interior.

El programa de la Setmana de la Ciència, que patrocina BP, està coordinat pel projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana (PC4) del vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, i serveix de preludi a la Nit Mediterrània de les Investigadores (projecte MEDNIGHT, https://mednight.eu/), iniciativa associada a la MSCA European Researchers´ Night, amb el patrocini de la Fundació de la Comunitat Valenciana per al Foment dels Estudis Superiors.

Programa de la Setmana de la Ciència de 2019

Contacte: Podeu contactar amb el projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana (PC4) a través del correu electrònic, pc4@uji.es.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació i Transferència