Maig

Maig
Recurs d'imatge ansietat-infermeria index

Ansietat en Infermeria

L'estudi coordinat pel grup IMPLICA de la Universitat Jaume I de Castelló s'ha realitzat en deu autonomies.

Recurs d'imatge universidad-responde-fotografia index

«¿Cómo han influido las redes sociales en la fotografía?»

Marta Martín, professora de l’Àrea de Comunicació Audiovisual i Publicitat de l’UJI, ha participat en el programa La aventura del saber (La 2, RTVE) dins de l’espai «La universidad responde».

Recurs d'imatge previa-mednight index

MEDNIGHT 2021

El consorci format per 13 entitats d'Espanya (Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia), Grècia i Xipre celebrarà la MEDNIGHT el 24 de setembre de 2021.

Recurs d'imatge esclerosi-multiple-realitat-virtual index

Realitat virtual per a l'esclerosi

L'UJI col·labora amb l'empresa UTÒPIC en un projecte finançat pel Ministeri de Ciència en el qual també participa l'Associació d’Esclerosi Múltiple de Castelló.

Recurs d'imatge pint-of-science index

Pint of Science

Científics i científiques espanyols parlaran de les investigacions que es duen a terme al nostre país els dies 17, 18 i 19 de maig de 2021.

Recurs d'imatge premi-brunet index

Premi Brunet

Per la tesis titulada «Los pueblos indígenas y la protección de sus convicciones religiosas ante conflictos de acaparamientos de tierras y aguas».

Recurs d'imatge previa-firujiciencia index

Firujiciència 2021

El catedràtic Juan Antonio Monsoriu impartirà una conferència-taller amb motiu de la commemoració del Dia Internacional de la Llum.

Recurs d'imatge premi-master-sif index

Guardó SIF a TFM Disseny i Fabricació

Han premiat el treball final de màster de David Beltrán Audi sobre una «Inyectora de plásticos de bajo coste».

Recurs d'imatge planeta-debug-residencies index

Living Lab Planeta Debug

L’artista visual Camile Duhart Dode i el programador d’experiències interactives Pau Fenollosa i Ángeles han aconseguit les segones dues residències «Clima & Videojocs» a laboratoris de grups d’investigació de la Universitat Jaume I amb els projectes «Vida en Mart» i «A world connected», respectivament.

Recurs d'imatge firujiciencia-dia-llum index

Firujiciència-Dia Internacional de la Llum

La setena edició de la fira científica Firujiciència ha comptat amb 37 experiments o demostracions científiques i ha inclòs un taller amb motiu del Dia Internacional de la Llum.

Recurs d'imatge foment-fchs index

XXVI Jornades Foment FCHS

Prop de seixanta investigadors i investigadores hi han exposat els seus treballs de recerca.

Recurs d'imatge revistes-cientifiques-uji index

Revistes científiques UJI

El propòsit és promocionar l'ús responsable dels indicadors bibliomètrics

Recurs d'imatge estalmat index

ESTALMAT 2021-2023

El periode d’inscripció per a alumnat nascut en 2008 o 2009 finalitza el 5 de juny de 2021.

Recurs d'imatge historia-mexic-chust index

Nomenament Manuel Chust

El catedràtic ha sigut designat per l'Acadèmica Mexicana de la Història corresponsal internacional electe.

Recurs d'imatge violencia-obstetrica index

Violència obstètrica

El Seminari Internacional sobre Violència Obstètrica de l'UJI ha reunit més de 400 persones entre la modalitat presencial i virtual.

Recurs d'imatge exposicio-planeta-debug index

Living Lab Planeta Debug

L'UJI presenta l’exposició dels 18 cartells dels videojocs pel canvi climàtic dissenyats per estudiantat amb inspiració en línies d’investigació científica i promoguts pel Living Lab Planeta Debug.

Recurs d'imatge satisfaccio-confinament index

Satisfacció i confinament

Els resultats han sigut publicats en la revista multidisciplinària Frontiers in Psychology.

Recurs d'imatge tercer-programa-ujisabio index

III Programa UJISABIO

Fins a l’11 de juny es podran publicar i consultar les manifestacions de les expressions d'interès en la plataforma d’UJISABIO.

Recurs d'imatge life-exernet index

El grupo LIFE de la UJI en la Red EXERNET

El grup d'investigació LIFE (Physical activity, fitness and health), constituït en 2012, forma part de la Xarxa Exercici Físic i Salut (EXERNET), una entitat que té com a propòsit unir els esforços de tots els grups d'investigació espanyols en exercici i salut amb l'objectiu de coordinar, harmonitzar i divulgar el coneixement en aquest àmbit científic.

Recurs d'imatge repositoris-institucionals index

Rànquing repositoris institucionals

En el context nacional el dipòsit digital ocupa el lloc 11 d’un total de 76.

Recurs d'imatge estudi-vox-instagram index

Vox en Instagram

L'article «Noves funcions d’Instagram en l’avanç de la ‘política-espectacle’. Claus professionals i estrategia visual de Vox en el seu enlairament electoral» ha sigut publicat en la revista «El Profesional de la Información».

Recurs d'imatge mednight-activitats index

Mednight 2021

La Universitat Jaume I realitzarà diversos tallers i experiments, un joc tipus gimcana i xarrades d'investigadores sobre el seu treball en diferents àrees científiques.

Recurs d'imatge projectes-ujisabio index

Projectes UJISABIO

Les propostes han orientat la seua activitat cap a temes innovadors per a aconseguir inversió pública de diferents programes nacionals i internacionals. Els departaments de salut implicats han sigut el de Castelló i l'Hospital de la Plana.

Recurs d'imatge fobia-panderoles index

Fòbia a les panderoles

El tractament implica una avaluació específica i es duu a terme en una única sessió de tres hores de duració màxima.

Recurs d'imatge estudi-despoblacio index

Prevenir la despoblació

Un estudi realitzat per la Càtedra AVANT i l'IIDL de l'UJI i la UPV ha analitzat les dinàmiques poblacionals en els 542 municipis de la Comunitat Valenciana.