Cercar al text
De la data
Fins la data

L’UJI ompli de ciència l’Àgora universitària per posar-la a l’abast de la ciutadania

30/09/2022

En les activitats programades per la Nit Mediterrània de les Investigadores Goes To School (Mednight GTS).

El sector publicitari adverteix dels riscos socials i econòmics d'una deficient educació mediàtica

29/09/2022

La quarta sessió del seminari web «Diàlegs sobre Comunicació i Educació en el segle XXI. Impulsar l’Educomunicació des dels sectors professionals de la comunicació», organitzada per la Càtedra RTVE de la Universitat Jaume I, s'ha acostat al sector de la comunicació publicitària.

Labora i l'empresa SemanticBots d'Espaitec desenvolupen l’assistent virtual Lab per a aconseguir una transformació digital dels serveis més sostenible per a la societat

29/09/2022

L'empresa derivada de l’UJI, que compta amb personal investigador del grup de Bases de Coneixement Temporal, ha desenvolupat l'assistent virtual Lab, basat en intel·ligència artificial inclusiva, per al Servei d'Ocupació i Formació Labora de la Generalitat Valenciana.

L’UJI i la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos lliuren 17 beques per a estudiantat de postgrau

29/09/2022

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, el representant del patronat de la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, Ernesto Tarragón Cros, i la vicerectora d’Estudiantat i Vida Saludable, Mamen Pastor, han fet lliurament de 17 ajudes per a cursar a l’UJI estudis de postgrau corresponents al curs acadèmic 2021-2022.

Els directors de comunicació aposten per la formació permanent com a estratègia per a desenvolupar l'educació mediàtica

28/09/2022

La tercera sessió del seminari web «Diàlegs sobre comunicació i educació en el segle XXI. Impulsar l’educomunicació des dels sectors professionals de la comunicació», organitzada per la Càtedra RTVE de la Universitat Jaume I, ha servit per a posar de manifest la importància de la formació permanent com a estratègia per a desenvolupar l'educació mediàtica.

Més de 120 juristes analitzen en el Congrés Internacional de Transport de l'UJI les conseqüències dels últims canvis legislatius en el sector

28/09/2022

La Universitat Jaume I ha celebrat la primera jornada del VIII Congrés Internacional de Transport, que en aquesta edició porta per títol «El transport davant el desenvolupament tecnològic i la globalització».

Una eina basada en la intel·ligència artificial permet detectar automàticament patologies en radiografies de tòrax i validar els seus resultats amb l’anàlisi d’informes mèdics

28/09/2022

La Universitat Jaume I de Castelló i la Fundació per al Foment de la Recerca Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana (Fisabio), a través de l’Hospital General Universitari de Castelló, han desenvolupat un nou programari.

Universitats i entitats de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia acomiaden setembre amb la celebració de la Nit Mediterrània de les Investigadores Goes To School

27/09/2022

A Castelló de la Plana, la vesprada del dia 30 de setembre (de 17 a 20 h), la Universitat Jaume I ha organitzat diverses activitats a l'Àgora del campus del Riu Sec.

El Màster en Comunicació de l'UJI obri les seues últimes places de matrícula amb una trobada en el metavers

26/09/2022

El Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació de la Universitat Jaume I ha obert les seues últimes places de matrícula per al curs 2022-2023 abans de l'inici de les classes, previst per a la setmana del 10 d'octubre.

El projecte ECOMAyA promou l'agermanament entre Networking Directivas i emprenedores de l'Argentina

26/09/2022

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa ha organitzat la trobada-debat «L'emprenedoria de la dona en el sector agroalimentari» en el marc de la visita a Castelló de María del Carmen García, coordinadora del projecte europeu de cooperació amb l'Argentina ECOMAyA.

L’UJI se suma a la Setmana Europea de l'Esport

19/09/2022

L’UJI se suma del 23 al 30 de setembre a la Setmana Europea de l’Esport a través d’una sèrie d’activitats que ha programat el Servei d’Esports per a qualsevol persona interessada i de manera gratuïta.

La Fundación Trinidad Alfonso convoca els premis 2021-2022 per a la promoció de l’esport universitari

30/06/2022

La Universitat Jaume I de Castelló amb la resta d'universitats valencianes que formen part del Campionat Autonòmic d'Esport Universitari, a través dels seus respectius serveis d'esports, han obert les dues convocatòries dels Premis Fundació Trinidad Alfonso (FTA) per a la promoció de l’esport universitari.