Cercar al text
De la data
Fins la data

L’UJI i la UFSCar del Brasil patenten un compost semiconductor amb propietats antimicrobianes

22/05/2024

El personal investigador d’ambdues universitats treballa conjuntament des de fa més d’una trentena d’anys en l’obtenció de nous materials.

El grup divulgador de l'UJI «Humanes i Socials» analitza la innovadora docència de l'escola rural CRA Celumbres d’els Ports

21/05/2024

El projecte i magazín s'han presentat oficialment en les Jornades de Transferència de la FCHS.

Espaitec obri les inscripcions per a la 12a edició de Castelló Global Program

20/05/2024

Les firmes interessades poden registrar-s'hi fins al 9 de juny completant el formulari d'inscripció i adjuntant la documentació requerida.

La convivència amb fills majors de 30 anys interfereix en el benestar de les mares

20/05/2024

El Grup d'Economia Experimental i Computacional de l'UJI obri una nova línia d'investigació que analitza la relació entre l'economia i el benestar o la salut, entre altres.