Cercar al text
De la data
Fins la data

L'edició de 2021 consolida Innotransfer com a iniciativa referent del sistema valencià d'innovació

27/01/2022

La iniciativa Innotransfer d'innovació i transferència que connecta coneixement, tecnologia i empreses de la Comunitat Valenciana ha reforçat la seua condició de referent del sistema valencià d'innovació.

L'egressada de l'UJI Sara Fernández Buendía, millor estudiant d'Espanya de Psicologia, segons el rànquing de la SEDEA

27/01/2022

L'egressada del Grau en Psicologia de la Universitat Jaume I Sara Fernández Buendía ha sigut seleccionada com la millor graduada d'Espanya en aquesta titulació pel Rànquing Nacional 2021 que elabora la Societat Espanyola d'Excel·lència Acadèmica.

L’UJI i el Centre d’Investigació Príncep Felip creen una unitat mixta d’investigació en teràpies avançades en oncologia

26/01/2022

La unitat mixta d’investigació UJI-FCIPF centrarà la seua activitat d’investigació en el desenvolupament de teràpies anticancerígenes avançades i la identificació de biomarcadors oncològics per a la prevenció, tractament i monitorització de tumors avançats.

26/01/2022

L'estudi col·laboratiu s’ha realitzat a la Universitat Jaume I de Castelló i a l'empresa MagnetoCat, S.L. dins del projecte europeu SPINCAT (www.spincat.eu).

L’Aula Fundació Torrecid de Lideratge i Innovació de l’UJI promourà en 2022 premis, beques i pràctiques internacionals per a l’estudiantat

26/01/2022

La Comissió Mixta de Seguiment de l’Aula Fundació Torrecid de Lideratge i Innovació de la Universitat Jaume I s’ha reunit per a presentar la memòria de les activitats realitzades durant el 2021 i aprovar la proposta d’activitats per al 2022.

Concentració silenciosa a l’UJI per una nova víctima de la violència masclista a la Comunitat Valenciana

26/01/2022

La comunitat universitària ha realitzat una concentració silenciosa per a manifestar el rebuig de l’UJI davant l’assassinat d’una dona el passat 28 d’octubre a Torrevella i que s’ha confirmat com un nou cas de violència masclista.

L'UJI analitzarà el paper que juga la ciutadania en la comunicació política digital

26/01/2022

Investigadors del grup «Periodisme, comunicació i poder» de la Universitat Jaume I han iniciat un estudi que se centrarà a analitzar el paper que juga la ciutadania en el nou paradigma digital de la comunicació política.

L’UJI organitza jornades formatives preparatòries per als possibles participants en la Lliga de Debat Universitària

26/01/2022

La Jaume I aposta una vegada més per la formació dels participants en la Lliga de Debat Universitària UJI i ofereix un curs, obert a tota la comunitat universitària, de preparació en oratòria i tècniques de comunicació.

La Universitat Jaume I presenta el llibre «Miedo contenido y silencio sumiso» de Víctor Vilanova al Menador

26/01/2022

En aquest llibre, Víctor Vilanova revela els mestres que van patir la repressió franquista i contribueix perquè es faça justícia sobre les víctimes i a una lectura moral del passat.

L'UJI obri la matrícula per als títols de postgrau propi que comencen en el primer semestre de 2022

26/01/2022

L'UJI manté obert el període de matrícula per als cursos de postgrau propi 2021-2022. En aquest primer semestre de l'any s'ofereixen principalment cursos d'expert/experta.

L’UJI impulsa obres per a enfortir les capacitats d’investigació i millorar la sostenibilitat del campus

25/01/2022

La rectora Eva Alcón destaca la captació de 8,1 milions d’euros d’inversió externa per a la Facultat de Salut, el nou edifici d’investigació i el Centre d’Innovació Educativa.

Infoware, l'empresa d'Espaitec que desenvolupa solucions informàtiques 360º

25/01/2022

La firma castellonenca forma part de l'ecosistema innovador i tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló des d'abril de 2021 i s'integra en Espaitec, un lloc únic per al creixement i acceleració empresarial a la província de Castelló.

Els Campionats Autonòmics d'Esports Individuals Universitaris comencen en febrer

17/01/2022

L'UJI s'estrenarà com a organitzadora el 3 de febrer i fins al mes de maig tindran lloc la resta dels Campionats Autonòmics d'Esports Individuals Universitaris.

El Servei d'Esports publica els cursos de formació esportiva del segon semestre

28/01/2022

Ja estan obertes les inscripcions per als cursos de formació esportiva que durà a terme el Servei d'Esports al segon semestre del curs 2021-2022, per mitjà dels quals es poden obtenir crèdits ECTS.

Tracta d’éssers humans i esclavitud

28/01/2022

Andrea Planchadell, catedràtica de Dret Processal de l’UJI, explica el projecte «Tracta d’éssers humans i esclavitud: investigació, enjudiciament i projecció juridicoprocessal de les víctimes».