Cercar al text
De la data
Fins la data

L'UJI patenta un catalitzador que transforma el diòxid de carboni en productes químics d'alt valor afegit

30/01/2023

La tecnologia ha sigut desenvolupada pel Grup de Química Supramolecular i Sostenible.

Cinemascore fusiona música i cinema en el Paranimf de l'UJI

29/01/2023

Aquesta cita és una de les pioneres en aquesta mena de certàmens en tot el territori i naix com una espècie d'homenatge a les primeres projeccions del cinema mut de finals del segle XIX i el primer terç del segle XX.

L’Escola de Formació Esportiva de l’UJI llança el primer cicle de conferències sobre esport i vida saludable

28/01/2023

El cicle abordarà, l’1 de febrer, l’estratègia comunicativa en una entitat esportiva amb el cas del Villarreal C.F. a càrrec del seu director de comunicació.

L'UJI identifica el recorregut d'un itinerari històric de més de dos mil·lennis d'antiguitat

28/01/2023

Els treballs desenvolupats en el marc del projecte UJI-Encultura han identificat el recorregut d'un itinerari històric que connectava la costa mediterrània amb les terres d'Aragó.

L'UJI amplia un any el contracte predoctoral a personal investigador jove per a afavorir la seua carrera científica

27/01/2023

La Universitat Jaume I, a proposta del Vicerectorat d’Investigació, ha modificat les convocatòries d’ajudes predoctorals per a la formació de personal investigador dels exercicis 2019, 2020, 2021 i 2022 amb l’objectiu d’ampliar de tres a quatre anys la seua duració i, d’aquesta manera, afavorir la carrera científica del personal jove investigador.

Les universitats valencianes presenten la cartografia de serveis de salut mental dels seus centres

27/01/2023

La cartografia recull, de manera estructurada, les diferents actuacions desenvolupades per les universitats per a vetlar per la salut mental de l'estudiantat.

La Universitat Jaume I avança en la creació de l’Institut Universitari en Turisme

25/01/2023

La proposta de creació d’aquest institut propi d’investigació integra vuit grups de recerca, vuit departaments i tres centres i 38 investigadors i investigadores.