Cercar al text
De la data
Fins la data

La FUE-UJI i la Cambra de Comerç impulsen la formació en intel·ligència artificial en els negocis

16/09/2021

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa i la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Serveis de Castelló van signar recentment un conveni de col·laboració per a la posada en marxa de formació especialitzada en business intelligence.

Un estudi de l'UJI revela el paper amortidor de la intel·ligència emocional davant de l'estrès de la pandèmia i el seu efecte positiu en el rendiment laboral

16/09/2021

Les persones amb major intel·ligència emocional han sabut minimitzar la influència de la situació epidemiològica i han mostrat millors nivells d'acompliment laboral.

El XXIX Congrés de la Societat Anatòmica Espanyola debat els desafiaments imminents de l'especialitat

15/09/2021

El XXIX Congrés de la Societat Anatòmica Espanyola ha obert avui les seues portes a la Universitat Jaume I de Castelló davant més de 130 assistents.

Diari d’un confinament

15/09/2021

Reportatge social sobre la situació creada pel decret de l’estat d’alarma a Espanya a causa de la pandèmia del coronavirus en què es repassen algunes de les conseqüències derivades d’aquesta situació especialment en l’àmbit personal, familiar o social.

Concentració silenciosa a l’UJI per l’última víctima de la violència masclista a la Comunitat Valenciana

15/09/2021

La comunitat universitària ha realitzat aquest migdia una concentració silenciosa per a mostrar el rebuig davant el darrer assassinat d’una dona a la Comunitat Valenciana, ocorregut a La Vila Joiosa.

ITC-AICE, UJI i ISS La Fe apliquen ceràmica bactericida en instal·lacions sanitàries

15/09/2021

Compta amb el finançament de l'Agència Valenciana de la Innovació (AVI) i el cofinançament de la Unió Europea a través del Programa Operatiu del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Comunitat Valenciana 2014-2020.

Publicacions de l'UJI presenta a Ceuta el títol «El tablado, la calle, la fiesta teatral en el Siglo de Oro»

15/09/2021

Durant el IV Simposi Internacional «Festa, art i literatura en terres de frontera».

Un estudi de la Xarxa Vives demostra que els programes de la Universitat per a Majors de l’UJI milloren la salut física i mental alhora que beneficien la vida social i cultural dels majors de 50 anys

14/09/2021

La Xarxa Vives d’Universitats i la Fundació Pere Tarrés han presentat avui els resultats de la recerca «Formació universitària sènior. Informe sobre l’impacte social en l’estudiantat».

Els grups ORIGAMI i IMK de l'UJI han sigut guardonats en tres congressos

20/09/2021

Els dos grups estan formats per personal del Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting.

Alcón i Marzà detallen les bases per a tramitar el Centre d’Innovació Educativa i Tecnologies Digitals

14/09/2021

La rectora de la Universitat Jaume I de Castelló, Eva Alcón, i el conseller Vicent Marzà han visitat la parcel·la on s’ubicarà el Centre d’Innovació Educativa i Tecnologies Digitals de Castelló de la Plana i que serà un referent en aquesta àrea d'actuació.

El Paranimf inicia el curs amb teatre i dansa de caràcter social, cinema d’autor actual i clàssics de Berlanga

14/09/2021

El Paranimf de la Universitat Jaume I inicia un nou curs amb una variada programació d’espectacles de teatre i dansa, cinema i música de jazz.

Els professionals alerten sobre la precocitat en el consum de videojocs i la necessitat d’establir «límits clars i ben definits»

14/09/2021

Un equip de l’Hospital Provincial, la Universitat Jaume I i l’Hospital General Universitari ha publicat el primer cas clínic en el món d’un menor que va haver de ser hospitalitzat per l’abús de videojocs.

08/09/2021

El Servei d'Esports llança la seua oferta d'activitats en formació esportiva per al primer semestre de curs combinant cursos amb capacitació professional i tallers formatius d'iniciació.

Torna el programa «Treball saludable» per a la millora de la salut i la postura corporal de la comunitat universitària UJI

08/09/2021

La Universitat Jaume I inicia el 20 de setembre el programa «Treball saludable», una iniciativa que pretén millorar la salut de la comunitat universitària i del públic en general a través d’un programa de gimnàstica suau.

El Servei d'Esports de l'UJI estrena noves tarifes el curs 2021-2022

26/07/2021

Després de gairebé trenta anys amb el mateix model de tarifes al Servei d’Esports de l’UJI, el curs 2021-2022 començarà amb un nou model d’accés a les instal·lacions esportives, a les activitats amb professorat i a les competicions.

El Servei d’Esports dóna aquest dimecres el tret d’eixida a les activitats amb professorat

17/09/2021

Avui 15 de setembre, el Servei d’Esports dóna el tret d’eixida al seu programa d’activitats amb professorat inclòs en la nova Targeta d’Activitats UJI i la Targeta Esportiva UJI+.