Juny

02/06/2020 | SCP

Juny
Recurs d'imatge guardons-que-fem-amb-el-fem index

Guardons «Què fem amb el fem?»

La quarta edició del concurs ha rebut 19 projectes dels centres educatius de la província de Castelló.

Recurs d'imatge premi-rseq-peris index

Medalla Rafael Usón RSEQ

Aquest guardó és la màxima distinció que atorga el Grup Especialitzat en Química Organometàl·lica. Cal destacar que el professor Peris és l’investigador més jove a rebre aquest premi.

Recurs d'imatge clacso-historia-social-comparada index

Xarxa CLACSO

El grup és des de fa dues dècades una Unitat Associada al CSIC i en diferents convocatòries de la Generalitat Valenciana ha estat reconegut com a Grup I+D d'excel·lència.

Recurs d'imatge tesis-comunicacion-corporativa index

Comunicació corporativa per a la sostenibilitat

La doctora Laura Ibáñez Gallén ha obtingut la qualificació d'excel·lent cum laude en el treball codirigit per les catedràtiques María Ángeles Fernández i María Jesús Muñoz.

Recurs d'imatge covid-water-uji index

COVID-WATER UJI

Els investigadors Rosa de Llanos i Lubertus Bijlsma han presentat part dels resultats en una sessió presidida per la rectora Eva Alcón i el vicerector d’Investigació i Transferència, Jesús Lancis.

Recurs d'imatge nous-catalitzadors index

Innovació en catalitzadors

Les investigacions han permès el desenvolupament de catalitzadors avançats.

Recurs d'imatge lliurament-guardons-que-fem-amb-el-fem index

Guardons «Què fem amb el fem?» 2021

La Càtedra Reciplasa i el Seminari d'Educació Ambiental de Castelló reconeixen el treball de cinc centres educatius de la província en l'educació i conscienciació sobre la correcta gestió dels residus urbans.

Recurs d'imatge estudi-impacte-economic-innovacio index

Impacte de les empreses innovadores

S’ha dissenyat una enquesta per a conèixer aspectes com la innovació, les tecnologies, la inversió en R+D+i o el perfil tècnic de les plantilles.

Recurs d'imatge ranquing-arquitectura index

Rànquing d'Arquitectura Tècnica 2020

L'UJI se situa en sisena posició entre les 41 universitats espanyoles analitzades en el nombre total de documents en la Web of Science vinculats a l'àmbit de l'arquitectura tècnica.

Recurs d'imatge cancer-pell index

Càncer de pell

L’estudi internacional ha estat dirigit pel grup d’investigació de l’UJI sobre l’Evolució del Genoma del Càncer

Recurs d'imatge nous-materials-biocides index

Tecnologies sobre materials biocides

S'ha aconseguit el primer material que elimina el nou virus SARS-COV-2, per contacte superficial.

Recurs d'imatge innosalud index

Projectes innovadors en salut

El termini de presentació de projectes de la tercera edició estarà obert fins al pròxim 13 de juliol de 2021.

Recurs d'imatge the-young-university-ranking index

THE «Young University Ranking 2021»

La Universitat Jaume I es posiciona en onzè lloc de les universitats joves espanyoles, cinquena pels seus resultats d'investigació, vuitena en l’apartat d’ingressos de la indústria i desena en citacions.

Recurs d'imatge video-peroxis index

Pròxima generació de detectors de raigs X

El projecte finançat amb fons europeus del programa H2020 té com a principal objectiu desenvolupar raigs X d'alta sensibilitat que permetran millors diagnòstics i tractaments per a optimitzar els resultats de l'atenció mèdica.

Recurs d'imatge resultats-academics-confinament index

Intel·ligència emocional i rendiment

Aquesta és la principal conclusió d’una investigació que es recollirà pròximament en l’article «Impacto de la COVID-19 en los universitarios: inteligencia emocional, resiliencia, engagement y rendimiento académico», que es publicarà en setembre en la revista Sustainability.

Recurs d'imatge universidad-responde-tecnologies-geoespacials index

«¿Cómo mejoran nuestra vida las tecnologías geoespaciales?»

Joaquín Huerta, professor de Llenguatges i Sistemes Informàtics de l’UJI, ha participat en el programa La aventura del saber (La 2, RTVE) dins de l’espai «La universidad responde».

Recurs d'imatge certamen-contes-mednight index

Contes sobre ciència

Els relats seleccionats es representaran en hospitals, residències d'ancians i centres d'acollida de migrants. La temàtica ha d'abordar algun aspecte científic relacionat amb el Mediterrani.