Els parcs científics valoren l'impacte de les empreses innovadores en el desenvolupament econòmic de la Comunitat Valenciana

17/06/2021 | SCP

Els cinc parcs científics de la Comunitat Valenciana, coordinats per la Fundació Parc Científic Universitat de València, valoraran la influència i impacte en el desenvolupament econòmic de les empreses del nostre territori basades en la innovació i el coneixement.

Les 3.500 empreses basades en la innovació i en el coneixement, assentades per tot el territori de la Comunitat Valenciana, són l'objectiu de l'enquesta del III Programa de Caracterització d'Empreses Innovadores per a impulsar la seua projecció (PICEI), estudi que estan duent a terme els cinc parcs científics de la Comunitat Valenciana, coordinats per la Fundació Parc Científic Universitat de València. L’estudi compta amb el suport de l'Agència Valenciana de la Innovació (AVI) i la informació recopilada, distribuïda en un atractiu quadre de comandament i referida a l'exercici 2020, permetrà dimensionar la innovació empresarial en el territori valencià.

En l'enquesta els equips directius aportaran, entre altres, dades sobre la mena d'innovació que desenvolupen, les tecnologies que utilitzen, el perfil tècnic de les seues plantilles, la seua inversió en R+D+i, percentatges de vendes internacionals i si compten amb propietat intel·lectual o industrial protegida.

Entre totes les empreses que participen en el Programa PICEI, se sortejarà la realització i producció de cinc vídeos corporatius. A més, tindran la possibilitat de concórrer en els III Premis de la Xarxa de Parcs Científics de la Comunitat Valenciana (rePCV), els quals reconeixeran la millor start-up, a la millor spin-off i l'empresa més rellevant per la seua col·laboració amb universitats.

Enquesta PICEI: https://forms.office.com/r/WFC5LBiCnu