UJI

03/04/2017 | SCP
Març
Ciència UJI Web webometrics index

Se situa en el lloc 592 del món, la número 248 en l'àmbit europeu i en el lloc 22 dels 260 centres espanyols.

Remeb remeb index

La iniciativa cerca desenvolupar i validar un biorreactor de membranes ceràmiques (MBR) per a la reutilització d'aigües residuals en l'àmbit urbà i industrial.

Research Pitches UJI research-pitches index

El termini de presentació finalitza el 13 d'abril. Tenen una dotació en premis de 3.000 euros en col·laboració amb Banc Santander.

Azucena Palacios estudi-por index

L'estudi conclou que la resposta psicofísica a la por varia segons si l'adquisició d'aqueixa por ve emmarcada en un context de llengua materna o de llengua estrangera.

Firujiciència 2018 firujiciencia-2018 index

La quarta edició de la fira científica compta amb setanta-dos tallers i 2.200 inscrits i ha estat organitzada per professorat voluntari de l'UJI i el CEFIRE Castelló.

Aurelio Gómez Cadenas fulles-que-parlen index

La inducció d’estrès lumínic localitzat va fer possible la troballa que servirà per a desenvolupar cultius més eficients i sostenibles en l’actual escenari de canvi climàtic

Firujiciència firujiciencia-post-2018 index

Més de 400 talleristes i 2.200 participants s’han donat cita al pavelló poliesportiu de la universitat pública de Castelló en la quarta edició de Firujiciència.

Recurs d'imatge premi-catedra-reciplasa index

El termini de presentació de candidatures finalitza el 30 d’octubre de 2018.

Nacho Miralles, Sonia Gil i Francisco Ramos. app-init index

Investigadors de l'Institut de Noves Tecnologies de la Imatge han creat l’app Smart Beetles, per a conèixer de manera lúdica els serveis oferits per les ciutats.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions