La Càtedra Reciplasa de l’UJI convoca el I Premi al Millor Projecte de Grau i Final de Màster en l’àmbit mediambiental

13/06/2018 | SCP

La Càtedra Reciplasa de Gestió de Residus Urbans de la Universitat Jaume I ha convocat els Premis Càtedra Reciplasa als millors treballs de fi de grau (TFG) i fi de màster (TFM) de l’àmbit de la gestió de residus i medi ambient. El termini de presentació de candidatures finalitza el 30 d’octubre de 2018.

Els guardons pretenen ser un incentiu per la realització de treballs vinculats amb els fins de la Càtedra Reciplasa de la Gestió de Residus Urbans de la Universitat Jaume I entre l’estudiantat de grau i de màster. Amb l’objectiu d’atraure el talent cap a activitats i projectes que potencien la temàtica de la gestió de residus i del medi ambient en general, reconeixent aquells treballs o projectes d’excel·lent qualitat.

Pot participar qualsevol persona major de 18 anys que haja defensat el seu projecte final de grau o projecte final de màster a la Universitat Jaume I durant els anys 2017 i 2018, en àrees d’investigació relacionades amb la gestió de residus, el reciclatge i el medi ambient. Els premis que s’atorgaran seran individualitzats i serà de 400 euros per al millor treball de final de grau (TFG) i 600 euros per al millor treball de final de màster (TFM).

La documentació per poder participar deu enviar-se en format pdf a l’adreça electrònica catedrareciplasa@uji.es, amb l’assumpte: «Premis Càtedra Reciplasa». Per qualsevol aclariment, podeu adreçar-vos a catedrareciplasa@uji.es. La convocatòria pot consultar-se a: http://ujiapps.uji.es/ade/rest/storage/U0MC2REPG8DDW9DSBCURAYGOHPRVJGNZ