03/04/2017 | SCP

Recurs d'imatge opinio-vicente-castello-joves index

Joves, temporalitat i precarietat laboral

Vicente Castelló, professor de la Universitat Jaume I i membre de l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local.

Recurs d'imatge firujiciencia-2021 index

Firujiciència 2021

Els centres i grups interessats poden enviar un vídeo amb demostracions o experiments de ciència

Recurs d'imatge arquitectura-hidraulica index

Arquitectura hidràulica

L'estudi finançat pel programa UJI-Encultura 2021 del Vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals està dirigit per l'arqueòleg Josep Benedito.

Recurs d'imatge honoris-causa-xavier-querol index

Investidura com a doctor honoris causa a Xavier Querol

L'UJI ha investit com a doctor honoris causa el geòleg Xavier Querol, en un acte acadèmic en el qual el catedràtic d’Enginyeria Química de l’UJI Eliseo Monfort ha actuat com a padrí.

Recurs d'imatge nou-edifici-transferencia-innovacio index

Nou edifici transferència i innovació

Eva Alcón ha explicat que aquest nou equipament «estarà destinat a grups i instituts d’investigació i a empreses de valor afegit amb l’objectiu de potenciar la transferència de resultats a partir de l’activitat investigadora que es realitza en la universitat».

Recurs d'imatge olimpiada-europea-ciencies-experimentals index

European Olympiad of Experimental Science

Dos dels sis equips participants són de l’IES Francesc Tàrrega de Vila-real.

Recurs d'imatge sistema-irradiacio-electrons index

Nova tecnologia irradiació d'electrons

Aquesta nova tecnlogia permet l'obtenció de compostos i materials innovadors.

Recurs d'imatge jornades-investigacio-fcs index

Recerca en salut

La rectora ha assegurat que «millorar la prevenció, promocionar bons hàbits i garantir la qualitat assistencial és no sols necessari, sinó un deure col·lectiu de tota la societat».

Recurs d'imatge llibre-academic-comunicacio index

Producció científica comunicació

El Grup ITACA-UJI participa en la jornada «Llibre acadèmic i qualitat de la producció científica en comunicació».

Recurs d'imatge informe-llei-transparencia-bon-govern-participacio index

Transparència, bon govern i participació

La rectora Eva Alcón i la consellera Rosa Pérez han signat la renovació del conveni de col·laboració entre les dues institucions per aquestes matèries.

Recurs d'imatge guanyadors-olimpiada-ciencies-experimentals-europea index

Guanyadors European Olympiad of Experimental Science

L’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals ha sigut l’encarregada de preparar i supervisar les proves.

Recurs d'imatge ranquing-cwur index

Rànquing CWUR

La universitat pública de Castelló s’ubica en el lloc 888 entre les prop de 20.000 institucions que conformen el rànquing i en el lloc 31 en l’àmbit nacional.

Recurs d'imatge convocatoria-facsa index

Premis treballs cicle integral de l'aigua

La convocatòria estarà oberta fins a l'1 de juliol de 2021. Les bases i les instruccions per a participar-hi es poden consultar en la web de la Càtedra, www.catedradelagua.uji.es.

Recurs d'imatge estudi-meditacio index

Efectes de la meditació en xarxes cerebrals

La pràctica prolongada de la meditació Sahaja Ioga pot estar associada a un enfortiment de les xarxes cerebrals d’atenció i control executiu i a un afebliment de la divagació mental.

Recurs d'imatge estudi-labpsitec index

Percepció de les emocions

21.000 persones han participat ja en una enquesta viral en xarxes impulsada per un equip d’investigació de l'UJI, la Universitat de València i la Pompeu Fabra.

Recurs d'imatge expectatives-optimistes-confinament-covid-19 index

Confinement : les effets délétères des annonces trop optimistes

Nikos Georgantzis, Aurora García-Gallego, Gerardo Sabater-Grande i Noemí Herranz-Zarzoso (Universitat Jaume I)