UJI

09/01/2017 | SCP
Gener
Recurs d'imatge pigments-refrescants-fotocatalitics index
El projecte ha estat finançat per l’Agència Valenciana de la Innovació (AVI).
Recurs d'imatge premi-nano-micro index
El professor Juan Andrés de l’UJI ha participat en la investigació juntament amb l’equip brasiler.
Recurs d'imatge tesis-innovacio-empreses index
El doctorand Emilio Domínguez Escrig ha obtingut una nota d'excel·lent per la seua tesi «Antecedents of radical innovation: an empirical research».
Recurs d'imatge principe-open-science index
El coordinador de l’Oficina de Projectes de Ciència Oberta de la Universidade do Minho a Portugal ha impartit una conferència a l'Escola de Doctorat.
Recurs d'imatge universidad-responde-jocs-seriosos index
El professor Miguel Chover Selles, catedràtic de Llenguatges i Sistemes Informàtics, ha participat en el programa La aventura del saber (La 2, RTVE).
Recurs d'imatge centre-robotica-submarina index
La construcció de la infraestructura permetrà explorar noves possibilitats d'intervenció en escenaris de rescat, inspecció i manteniment, en la indústria del gas i el petroli o en aqüicultura.
Recurs d'imatge inam_unitat_innovacio index
L'Agència Valenciana de la Innovació ha valorat la recerca de l'institut en materials avançats per a energies lliures de carboni per la seua aplicació en els sectors productius
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions