Vocabulari científic: presó permanent revisable

14/01/2019 | SCP

Antonio Fernández Hernández, doctor en Dret Penal i professor en la Universitat Jaume I, descriu el concepte de presó permanent revisable a Espanya.

Vídeo produït per l’alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Marta Alcocer Torres, Raquel Amores Martí, Victor Belinchón Salinas, Marta González Balaguer i Carlos Sánchez Abril, dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I. Està inclòs en la categoria de «Vocabulari científic», que engloba peces breus en les quals el personal investigador de l’UJI col·labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

Labcom-Ciència UJI 2017-2018