Maig

Maig
Recurs d'imatge clausura-micromon-uji index

MicroMón UJI

L'estudi busca conscienciar sobre el problema dels bacteris patògens multi resistents als antibiòtics.

Recurs d'imatge dia-internacional-llum index

Dia Internacional de la Llum

Els investigadors Salvador Bará i Alejandro Sánchez han explicat les conseqüències d’aquest fenomen que causa danys a l’ésser humà, al medi natural i al patrimoni cultural.

Recurs d'imatge pei-psicologia-ii index

Conèixer el cervell

Els estudis han aconseguit prop de quatre-cents mil euros del Pla Estatal de Recerca Científica, Tècnica i d’Innovació 2021-2023

Recurs d'imatge robotica-educativa-etapa-infantil index

Un robot fetillat al qual ensenyar paraules: robòtica educativa en l'etapa infantil

Verónica Moreno Campos (Universitat Jaume I) i Francisco J. Rodríguez Muñoz (Universidad de Almería).

Recurs d'imatge 2-concurs-water-rockets index

Concurs Water Rockets

Els equips guanyadors pertanyen a la Fundació Flors i IES Francesc Tárrega de Vila-real i a l'IES Politècnic de Castelló de la Plana.

Recurs d'imatge atles-espais-socials-vulnerables index

Atles de vulnerabilitat social

L’eina ha estat desenvolupada pel grup d’investigació Social Innova-IIDL de la Universitat Jaume I de Castellón amb la col·laboració dels Serveis Socials de l’Ajuntament de Vinaròs.

Recurs d'imatge vuitena-monomania-gericault index

Vuitena monomania de Géricault

L'investigador Javier S. Burgos de la Universitat Jaume I de Castelló ha identificat l'obra exposada en el Museu del Louvre.

Recurs d'imatge concurs-cristalografia-cac index

«Cristal·lització a l'escola»

El saló Arquerías del Museu ha acollit la final del concurs amb la presentació dels 51 projectes seleccionats.

Recurs d'imatge projecte-simbaad index

Projecte Simbaad

SIMBAAD està integrat per una embarcació de superfície i un submarí autònoms, un conjunt de boies motoritzades i un centre de control.

Recurs d'imatge wro index

World Robot Olympiad

Els xiquets, xiquetes i joves d’entre 6 i 19 anys han demostrat les seues habilitats en la programació de robots.

Recurs d'imatge supermercados-produccion-sostenible index

Els supermercats espanyols estan més compromesos amb la producció que amb el consum sostenible

María Luisa Flor, Iluminada Fuertes Fuertes i Teresa Vallet-Bellmunt, Universitat Jaume I.