Electromagnetisme i inducció

08/05/2023 | SCP

El Col·legi La Magdalena de Castelló de la Plana, amb motiu de la celebració de Firujiciència 2023, ha realitzat un vídeo sobre «Electromagnetisme i inducció», en el què l’alumnat de segon de Batxillerat crea un electroscopi casolà per veure com les plaques es mouen per inducció elèctrica; mostra el camp magnètic de manera senzilla mitjançant experiments amb imants i llimadures de ferro, fa experiments amb càrregues estàtiques i munta un sistema d’espires per veure com es genera l’electricitat per inducció. L’objectiu és donar a conèixer conceptes bàsics de l’electromagnetisme.

L’alumnat de l’assignatura de Física que ha participat en aquest projecte són: Carlos Vidal,  Mariapia Cabo, Ana Serra, Sandra Sanchis, Enrique Corujo y Francisco Benedicto. Professora: Vanessa Escrig.