UJI

01/06/2017 | SCP
Maig
Recurs d'imatge patrimoni-Orpesa index
El projecte finançat per l’Ajuntament d’Orpesa ha fet possible la transferència de coneixement de la investigació a la docència.
Recurs d'imatge millor-app-LabPsiTec index
El guardó a l’aplicació «Monitor de Dolor» va ser lliurat per HM Hospitales a Madrid
Recurs d'imatge nanocompostos-scientific-reports index
L’equip de recerca internacional proposa una nova tècnica d’obtenció de nanocompostos complexos amb una alta capacitat bactericida.
Recurs d'imatge tesi-diversitat index
La professora Alicia Benet Gil ha obtingut la qualificació d’excel·lent cum laude.
Recurs d'imatge concurs-cristallitzacio-escola index
El principal objectiu del concurs és donar a conèixer la importància del món dels cristalls en la societat moderna.
Recurs d'imatge tesi-metafores-filmiques index
La professora Lorena Bort-Mir ha obtingut la qualificació d’excel·lent cum laude.
Recurs d'imatge interruptor-optic-inam index
L’INAM dissenya un interruptor òptic amb perovskita que millorarà l’eficiència de les cèl·lules solars i LED.
Recurs d'imatge dia-internacional-llum index
L’UJI commemora el Dia Internacional de la Llum amb experiments i demostracions de les seues propietats.
Recurs d'imatge projecte-silife index
L'equip investigador ha presentat els resultats del projecte en una jornada a Euskadi.
Recurs d'imatge eunodehealth-pol-recerca-salut index
La Generalitat Valenciana ha concedit una ajuda a la iniciativa EUnode-Health de la Universitat Jaume I per promoure projectes d’investigació europeus i internacionals
Recurs d'imatge dialeg-alzheimer-rri index
El projecte «Alzheimer conCiencia» ha impulsat el diàleg entre diversos col·lectius i els grups d’investigació a través d’enquestes, entrevistes online, taules de debat i grups de discussió.
Recurs d'imatge fruiters-canviclimatic index
El grup d’investigació en Ecofisiologia i Biotecnologia de l’UJI adverteix que l’escalfament global reduirà la productivitat dels fruiters tradicionals i icònics de la conca mediterrània
Recurs d'imatge arquitectura-tecnica index
La Universitat Jaume I aconsegueix el primer lloc en relació amb el nombre de publicacions per investigador en el balanç de 2018
Recurs d'imatge istener-caloryfrio index
Publicarà treballs i recerques del grup per apropar la investigació als professionals.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions