El grup d’investigació en Enginyeria dels Sistemes Tèrmics i Energètics de l’UJI firma un acord de divulgació amb el portal Caloryfrio.com

30/05/2019 | SCP

El grup d’investigació en Enginyeria dels Sistemes Tèrmics i Energètics del Departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció de la Universitat Jaume I de Castelló (ISTENER) ha signat un acord de divulgació amb caloryfrio.com, portal especialitzat en l’àmbit de la construcció sostenible, instal·lacions de climatització, energies renovables, refrigeració, bany i aigua.

Caloryfrio.com publicarà els diferents treballs i recerques del grup ISTENER que puguen ser d'especial interès i rellevància per als professionals d’aquest sector, enfortint així el seu compromís amb la divulgació de la recerca i donant veu a les noves generacions del personal investigador en l’àmbit de l’enginyeria.

El portal treballarà amb els investigadors i investigadores del grup, liderat pel catedràtic de Màquines i Motors Tèrmics Joaquín Navarro, perquè el contingut en els seus àmbits d’actuació siga rigorós, amb el propòsit d’aportar als lectors i lectores informacions útils per al seu treball. Al mateix temps, el grup d’investigació comptarà amb un espai on explicar i fer difusió de les investigacions que realitza a la universitat pública de Castelló.

El grup ISTENER treballa en el desenvolupament de diferents prototipus de sistemes energètics per mitigar el canvi climàtic. Les seues línies d’investigació estan directament relacionades amb la climatització, la generació de fred i la construcció sostenible. Alguns dels projectes són «Anàlisi de nous fluids de treball sostenibles»; «Desenvolupament de sistemes de revalorització energètica de calor residual a través de bombes de calor d’alta temperatura» o «Anàlisi i desenvolupament de sistemes de generació i microgeneració d’energia amb cicles orgànics de Rankine».

La web caloryfrio.com és un lloc de trobada del sector de la indústria energètica que va nàixer l’any 2000 perquè fabricants, instal·ladors, distribuïdors, prescriptors i associacions, entre altres, dels àmbits de la climatització, l’estalvi i l’eficiència energètica, les renovables i els sanitaris tingueren al seu abast informació interessant i pràctica per al seu treball i també per a mostrar la informació pròpia. La temàtica abasta des de normatives a noves tecnologies, passant per descripcions tècniques, comparatives, instal·lacions, informes de mercat o activitats com ara fires o congressos.

Notícia publicada a Facebook | Twitter | LinkedIn