03/04/2017 | SCP

Recurs d'imatge jordi-gamir-human-frontier-science-program index

Human Frontier Science Program

L’estudi està format per quatre grups de treball liderats per Cristina Crava de l’Institut de Biotecnologia i Biomedicina de la UV, Lucía Prieto Godino del Francis Crick Institute del Regne Unit i Felipe Yon de la Universitat Cayetano Heredia del Perú.

Recurs d'imatge Lindau-Nobel-Laureate-Meetings index

«Lindau Nobel Laureate Meetings»

La reunió promou des de 1951 la trobada entre joves investigadors i premis Nobel.

Recurs d'imatge firujiciencia index

Firujiciència 2022

Més de 2.000 alumnes de centres educatius de la província de Castelló s’han donat cita al pavelló poliesportiu de l'UJI en una nova edició de Firujiciència, una fira per a viure, descobrir i aprendre de la ciència a través de les experimentacions i demostracions preparades pel mateix alumnat preuniversitari i alguns grups d’investigació de la universitat.

Recurs d'imatge pei-psicologia index

Millora de la salut mental amb psicologia positiva, música i TIC

La Universitat Jaume I ha aconseguit, en el marc del Pla Estatal d'Investigació Científica i Tècnica i d'Innovació 2017-2020, tres projectes vinculats a l'àmbit de la psicologia.

Recurs d'imatge pei-robotica index

Millora de la comunicació sense fil i el disseny d'una mà artificial assequible i versàtil

Els estudis estan finançats dins del Pla Estatal d’Investigació Científica i Tècnica i d’Innovació 2017-2020 amb prop de tres-cents mil euros.

Recurs d'imatge pei-matematiques index

Pla Estatal d'Investigació

Desenvolupa un estudi de la neuroplasticitat en l’aprenentatge de resolució de problemes aritmètics i algebraics amb errada d’inversió i una investigació sobre anàlisi geomètrica i teoria del potencial, que analitzarà, entre altres aspectes, l'aplicació de mètodes d’anàlisi geomètrica en el context de la mecànica quàntica.

Recurs d'imatge estudi-promes-u index

Estudi PROMES-U

Les persones que responguen a l'enquesta rebran un informe personalitzat sobre la seua salut i consells per a millorar-la.

Recurs d'imatge ranquing-cwur index

Rànquing CWUR

La universitat pública de Castelló s’ubica en el lloc 896 entre les prop de 20.000 institucions que conformen el rànquing i en el lloc 31 en l’àmbit nacional.

Recurs d'imatge pei-cultius-sostenibles index

Cultius més tolerants al canvi climàtic

El projecte investigar els mecanismes de resposta davant de la incidència simultània de l’estrès hídric, les altes temperatures i la infestació per àcars en la tomaca cultivada.

Recurs d'imatge mednight index

Nit Mediterrània de les Investigadores Goes To School

La finalitat és que la joventut s'aproxime a la ciència d'una manera amena i interactiva i que ho faça a través de referents de gènere inclusius i equilibrats.

Recurs d'imatge literatura-humanitzar-salut-mental index

La literatura que humanitza la salut mental

Adéla Kotatkova, investigadora postdoctoral Margarita Salas (UJI)

Recurs d'imatge clausura-micromonuji index

Projecte MicroMón@UJI

La iniciativa ha servit per apropar a la societat la greu problemàtica propiciada per l’aparició cada vegada més freqüent de patògens resistents a antibiòtics

Recurs d'imatge perovskita-aliada-canvi-climatic index

La perovskita, la nostra gran aliada en la lluita contra el canvi climàtic

Eva M. Barea Berzosa, professora de Física, Universitat Jaume I

Recurs d'imatge nomenament-coqcv-pablo-serna index

Delegat COQCV a Castelló

Substitueix en el càrrec al catedràtic de Química Inorgànica Vicente Esteve.

Recurs d'imatge premi-excellencia-investigadora-rsqe-ivan-mora index

Premi excel·lència investigadora

La seua recerca se centra en els nous conceptes per a la conversió fotovoltaica i l'emissió de llum (LED i amplificadors de llum) sobre la base dels dispositius de nanoescala i materials semiconductors (punts quàntics i perovskites d'halur).

Recurs d'imatge reunio-consorci-dynamo index

Projecte Dynamo

L'objectiu és aconseguir moduladors espacials de llum basats en l'acoblament òptic-acústic que superen la limitació actual de freqüència d'actualització dels dispositius.