La Reial Societat Espanyola de Química guardona el catedràtic de Física Aplicada Iván Mora amb un dels premis a l'excel·lència investigadora

29/04/2022 | SCP

El catedràtic de Física Aplicada de la Universitat Jaume I de Castelló Iván Mora Seró, director del Grup de Semiconductors Avançats en l'Institut de Materials Avançats (INAM), ha sigut guardonat per la Reial Societat Espanyola de Química amb un dels premis a l'excel·lència investigadora. La data de l'acte de lliurament serà anunciada pròximament, encara que segurament serà després de l'estiu.

La recerca d’Iván Mora Seró se centra en els nous conceptes per a la conversió fotovoltaica i l'emissió de llum (LED i amplificadors de llum) sobre la base dels dispositius de nanoescala i materials semiconductors (punts quàntics i perovskites d'halur). En la convocatòria de 2016, va aconseguir una Consolidator Grant del Consell Europeu d'Investigació (ERC) de dos milions d'euros per a desenvolupar el projecte No Limit durant cinc anys i el mateix any, va ser becat per l’Institut Weizmann de Ciències d’Israel. Ha publicat més de 240 articles que han rebut més de 25.000 cites.

Informació sobre els premis: https://rseq.org/concesion-de-los-premios-rseq-2022/