UJI

Noticies científiques

Última modificació: 25/10/2018 | Font: SCP
  • Guardó Santiago Luis

Li serà lliurada divendres 15 de novembre a partir de les 20 hores a València durant la celebració de la festivitat de Sant Albert Magne, patró dels químics i les químiques.

• Convocatòria UJISABIO

La dotació de les ajudes del programa és de 40.000 euros per a deu accions diferents.

• Conferència inaugural LASEAC

El professor ha explicat alguns dels estudis que es realitzen en el Grup de Química Analítica en Medi Ambient i Salut Pública.

• Setmana de la Ciència

La programació inclou xarrades, tallers, conferències i una exposició en diverses seus i a Castelló del 4 al 15 de novembre.

• Reunió plenària RUVID

Amb la participació dels responsables d'R+D de les universitats valencianes.

• Humanitats i Ciències Socials

En la jornada s’ha oferit la possibilitat de mantindre entrevistes bilaterals per a la revisió de propostes de projectes amb la representant i punt nacional de contacte.

• Living Lab Planeta Debug

Nou grups d’investigació dels quatre centres de la Universitat Jaume I (UJI) col·laboren amb estudiantat de tercer curs del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs per a inspirar la creació de jocs vinculats amb diverses línies de recerca en relació amb el canvi climàtic.

• Mestres del País Valencià

Editat per l’Ajuntament de Castelló, ha sigut creat pel professor de l’UJI Enric Ramiro.

• Doctorat A-WEAR

El projecte es realitza juntament amb universitats i empreses d'Espanya, Finlàndia, Itàlia, República Txeca i Romania.

• Premis CES

Les tesis «It is time to act! Empirical Findings on how to Enhance Psychological Well-being and Performance through Positive Interventions» de Alberto Ortega Maldonado y «Género y management en el marco neoliberal. Un análisis crítico para la emergencia de liderazgos femenistas» de Maria Medina-Vicent han obtingut els premis per a tesis doctorals atorgat pel Comitè Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana en la seua edició de 2018.

• Anàlisi aigües residuals

El grup de Química Analítica en Salut Pública i Medi Ambient de l'UJI ha facilitat les dades de Castelló.

• Material antifungic i antitumoral

Desenvolupat per un equip investigador internacional d'Espanya i Brasil.

• Horizon Europe 2021-2027

Desenvolupament sostenible i clima, digitalització en tots els sectors i construir una economia baixa en carboni en són algunes de les prioritats.

• Més fons per investigar

Els últims 2,8 milions aconseguits serviran per a desenvolupar vuit projectes que se sumen als 7,4 aconseguits anteriorment.

• «Penyagolosa Trails Saludable Women»

El projecte ha investigat, entre altres aspectes, les diferencies existents en la repercussió d'un treball de llarga durada entre els homes i les dones.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions