panoramica UJI

Última modificació: 24/05/2016 | Font: SCP
  • Wycliffe K. Kipnusu
    Primer investigador Marie Curie a l'UJI

Wycliffe K. Kipnusu s'uneix al Grup d’Òptica per a dissenyar un sensor òptic amb nanopartícules per a detectar la glucosa en llàgrima de les persones amb diabetis.

• tomaca
    Valor funcional tomaca

El treball conclou que l'ús combinat de varietats amb alt contingut en licopè pot contribuir a obtenir tomaques que ajudarien a prevenir malalties degeneratives.

• Equip de Semanticbots
    SemanticBots

SemanticBots, empresa de base tecnològica recentment vinculada Espaitec, ha sigut creada a partir de la tecnologia desenvolupada per un grup de recerca de l’UJI.

• MESpol
    Guardó app MESpol

L’app de la Policia Local de Castelló, desenvolupada per UBIK Geospatial Solutions, guardonada com a millor projecte de participació ciutadana.

• Recurs d'imatge
    Premis Càtedra Reciplasa

El termini de presentació de candidatures finalitza el 30 d’octubre de 2018.

• Nacho Miralles, Sonia Gil i Francisco Ramos.
    Smart Beetles

Investigadors de l'Institut de Noves Tecnologies de la Imatge han creat l’app Smart Beetles, per a conèixer de manera lúdica els serveis oferits per les ciutats.

• Remeb
    Euromembrane 2018

La iniciativa cerca desenvolupar i validar un biorreactor de membranes ceràmiques (MBR) per a la reutilització d'aigües residuals en l'àmbit urbà i industrial.

Firujiciència

Més de 400 talleristes i 2.200 participants s’han donat cita al pavelló poliesportiu de la universitat pública de Castelló en la quarta edició de Firujiciència.

• Aurelio Gómez Cadenas
    Fulles que parlen

La inducció d’estrès lumínic localitzat va fer possible la troballa que servirà per a desenvolupar cultius més eficients i sostenibles en l’actual escenari de canvi climàtic

Firujiciència 2018

La quarta edició de la fira científica compta amb setanta-dos tallers i 2.200 inscrits i ha estat organitzada per professorat voluntari de l'UJI i el CEFIRE Castelló.

• Azucena Palacios
    La por pot ser diferent en contextos de llengua materna o estrangera

L'estudi conclou que la resposta psicofísica a la por varia segons si l'adquisició d'aqueixa por ve emmarcada en un context de llengua materna o de llengua estrangera.

• Research Pitches UJI
    3rd Research Pitches

El termini de presentació finalitza el 13 d'abril. Tenen una dotació en premis de 3.000 euros en col·laboració amb Banc Santander.

• Ciència UJI Web
    Rànquing Web of Universities

Se situa en el lloc 592 del món, la número 248 en l'àmbit europeu i en el lloc 22 dels 260 centres espanyols.

• ChemMend
    Joc ChemMend web

L’equip format per quatre investigadors ha rebut finançament de l’Institut de Noves Tecnologies de la Imatge (INIT-UJI).

• Cervell
    Control d'atenció i emocions

En col·laboració amb l'UJI, el Max Planck Institute for Human Cognitive and Brain Sciences i l’Institute of Psychiatry, Psychology and Neuroscience del King’s College London.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions