Noticies científiques

Última modificació: 24/05/2016 | Font: SCP
  • paparres
    La paparra terrible de Dràcula

L'investigador David Peris de l'UJI ha participat en la investigació que ha descobert una nova espècie, denominada Deinocroton draculi, la paparra terrible de Drácula.

• «Difusió i impacte social de la investigació»

El debat ha estat organitzat pel grup d’investigació de Lingüística Aplicada a l’Ensenyament de la Llengua Anglesa de la Universitat Jaume I (LAELA).

• Estudia i investiga

Els set estudiants guanyadors, que han exposat els seus treballs en l’acte de lliurament de premis, han sigut guardonats amb un diploma i una ajuda en metàl·lic de 375 euros, finançada per la Fundació Banc Sabadell.

• International Workshop on L3 English
    L'amor i la identitat lingüística

Han presentat els seus resultats en l'International Workshop on L3 English organitzat pel Grup d'Investigació LAELA dirigit per la professora Eva Alcón.

#CitSciChatES

En opinió de l’UJI «cal apostar per la comunicació i el periodisme de qualitat, perquè només així es transmetran amb responsabilitat els relats complexes».

• ICare-CORE
    Benestar en trastorns emocionals

El programa d'entrenament gratuït i autoaplicat permet aprendre noves habilitats i fortaleses per a afrontar els trastorns adaptatius i altres trastorns emocionals.

• Les claus del fracàs del videojoc Pokémon GO

• Jornades de Foment FCHS

Una cinquantena de joves investigadors i investigadores han presentat les seus investigacions en la vigèsima segona edició de les jornades.

• Carlos Hernando-Projecte CSR
    Projecte CSR

L'impulsor de l'estudi i professor de l'UJI, Carlos Hernando, ha agraït la plena dedicació dels participants, especialment durant la setmana posterior a la marató.

UJI Hero

Dirigida a alumnat de primària i secundària que té com a objectiu convertir en herois i heroïnes a personal científic, emprenedor i antic alumnat de l’UJI.

• Setmana de la Ciència

La Universitat organitza un FacebookLive per a abordar l’addicció al cibersexe i tanca el programa Connecta amb la ciència de foment de les vocacions científiques.

• Geotec
    Tecnologies geoespacials per a Haití

En el Projecte Marc de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides (UNDAF).

• REMEB meeting Murcia
    Biorreactor de membranas

El consorci visita el bioreactor de membranes REMEB en l'estació depuradora d'aigües residuals d'Aledo, Murcia.

• Àgora UJI
    Millors universitats del món

En concret l’UJI se situa en el lloc 782 entre més de 27.000 institucions que conformen el rànquing.

• Fotografia de la presentació
    Presentació del projecte Orbits

El projecte de recerca ORBITS es va presentar el 2 de novembre a Castelló de la Plana. El projecte té com a objectiu identificar la dinàmica dels vincles transnacionals existents en el sud d'Europa, a partir de l'estudi de la mobilitat i inserció dels ciutadans romanesos a Espanya.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions