panoramica UJI

Noticies científiques

Última modificació: 14/06/2018 | Font: SCP
    Impacte revistes científiques

El vicerector d’Investigació i Transferència assegura que «són fruit del treball i constància dels investigadors i investigadores compromesos amb les seues revistes».

Artròpodes fòssils

Les troballes proporcionen un marc per a interpretar les comunitats d'artròpodes fòssils conservades en dipòsits de resina d'angiospermes.

• Recurs d'imatge
    SILIFE redueix la toxicitat de la sílice com agent cancerigen

L'ITC dóna resposta als canvis en la legislació de la sílice cristal·lina respirable, la toxicitat de la qual està tractant de reduir considerablement des del projecte europeu SILIFE.

• El Gust d'Investigar
    «El gust d’investigar»

L'objectiu del concurs organitzat per l’ESTCE i el CEFIRE de Castelló és desenvolupar un treball d'investigació en diverses àrees de coneixement.

• Research Pitches
    III Research Pitches UJI

Convocat per la Universitat Jaume I (UJI) amb la col·laboració del Banco Santander per a promoure la implicació del personal investigador en aproximar la ciència a la societat.

• Carlos Granell
    Geotec en AGILE

El càrrec té una durada de quatre anys i implica la presència espanyola en el consell de l’associació europea.

• Recurs d'imatge
    L’UJI prova en nou hospitals l'eficàcia d'una app de control del dolor

Desenvolupada pel Labpsitec per al control del dolor crònic, es provarà en nou hospitals després dels bons resultats aconseguits en l'Hospital Universitari Vall d’Hebron.

• Monitoratge persones majors
    Monitoratge de persones majors

El propòsit és millorar l’observació del posicionament de les persones majors, en els seus propis domicilis i de forma no intrusiva, a partir dels senyals wifi.

• Vicent Sixte Safont, Patricio González-Navarrete, Juan Andrés i Bernard Silvi
    Descripció reacció química

L’article ha sigut elegit com a «hot article» 2017 per la revista Physical Chemistry Chemical Physics.

Manifest per la ciència, la innovació i l’emprenedoria

La UJI s'ha adherit al manifest impulsat pels guardonats en diferents modalitats dels premis Rei Jaume I, en el 30 aniversari d'aquestes distincions.

El projecte AIRUSE, «el millor dels millors» projectes LIFE

El projecte AIRUSE, en el qual ha participat l'ITC-UJI, ha guanyat el premi «The Best of the Best Green Cities Project» dels projectes europeus LIFE.

Vulnerabilitat climàtica de Castelló

L'UJI i Fobesa presenten el I Informe «Castelló davant el canvi climàtic» on destaquen deu prioritats vinculades amb el potencial en investigació científica.

• Grup «Personalitat i Psicopatología»
    Expressió d'agresivitat

En la recerca participen experts de l'Institut de Biomedicina de la Universitat de Barcelona, el CIBERSAM, la Universitat de Lleida, la Universitat Jaume I i l'Institut Max Planck de Medicina Experimental d'Alemanya.

• REMEB
    Biorreactor de membranes ceràmiques

El consorci, en què participa l'ITC-UJI, ha aconseguit desenvolupar i validar un biorreactor de membranes ceràmiques per a la reutilització d'aigües residuals en l'àmbit urbà i industrial.

• Revistes UJI
    Factor d'impacte de Clarivate/Redib

En aquest nou factor d'impacte les revistes de l'UJI Kul-tur, AdComunica, MonTi i Recerca han aconseguit introduir-se amb èxit.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat