Noticies científiques

Última modificació: 24/05/2016 | Font: SCP
  • Excel·lència investigadora

Els guardons seran lliurats, com és habitual, durant l’acte acadèmic d’inauguració de curs que es realitzarà el 22 de setembre de 2017.

• Reunió Científica «El gust d’investigar»

L’alumnat pertany a centres d’educació secundària de l’Alcora, Benicàssim, Borriana, Castelló de la Plana, Grau de Castelló, Torreblanca, la Vall d’Alba i Vila-real.

Projecte KATCH-e: economia circular

Han analitzat determinats models circulars de negoci i disseny, a més d'estudiar l'eficiència de recursos.

Tesi sobre protocol i política

La doctoranda de la Universitat Jaume I Diana Rubio ha obtingut una nota d'excel·lent cum laude en la lectura de la seua tesi «Necessitat del manual de protocol en els partits polítics per a l'efectivitat en els seus esdeveniments; la importància de la seua integració en la comunicació corporativa».

• Fotografia investigació
    Rànquing CYD 2017

El Rànquing CYD 2017 mostra el lideratge de l'UJI un any més en l'àmbit de la recerca, aconseguint la qualificació de centre d'alt rendiment en indicadors com ara les publicacions per professor, l'elevada citació de les seues publicacions, la producció artística o el nombre de post-doctorats.

Control del neuromàrqueting polític

Investigadors del Grup d’Ètica i Democràcia de la Universitat Jaume I adverteixen en un estudi sobre la necessitat d’incrementar la transparència i el control en l’aplicació de tècniques de neuromàrqueting polític per a evitar el risc de manipulació del votant.

• Research Pitches 2017

Els premiats han sigut Edgar Bernad, de la Facultat d’Humanes, Fani Ibáñez, de Jurídiques, i Ana María Sánchez, docent i investigadora de Ciències de la Salut.

Premi Tesi Doctoral Lorenzo Gomis 2017

Amb la investigació «La gestión periodística de contenidos a partir del seguimiento de hashtags en Twitter», dirigida pel doctor Andreu Casero Ripollés.

Rànquing U-Multirank

En l’àrea d’investigació, la universitat pública de Castelló destaca pel nombre mitjà de vegades que les seues publicacions són citades en altres investigacions.

Patrimonio arquitectònic valencià

El palau castell de Beatriz de Borja en Castellnovo i el palau comtal d’Oliva han sigut les dues construccions elegides per María de la Cueva Santa Morro i Joaquín Ángel Martínez Moya.

• REMEB es presenta a Brussel·les

La iniciativa compta amb l'aval de la Diputació de Castelló i l'Associació de Cooperació Territorial Europea Partenalia.

• Molins fariners hidràulics

L’estudi ha sigut guardonat per la Càtedra FACSA d’Innovació en el Cicle Integral de l’Aigua de l'UJI en la categoria de Millor Treball de Fi de Grau.

Els professors associats assistencials podran dirigir grups d'investigació en salut

La cardiòloga Patricia Palau i el ginecòleg oncòleg Antoni Llueca, metges a l’Hospital General Universitari de Castelló, inicien aquesta fórmula

• Escola de Tecnologia i Ciències Experimentals
    Divulgació cientificotecnològica

El termini per a presentar els treballs finalitza el 16 d'octubre de 2017.

• Tecnologia BECAD

BECAD consisteix en una sèrie de qüestionaris que permeten l’avaluació del grau d’autonomia de les persones amb alguna diversitat funcional.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions