UJI

«Què fem amb el fem?»

Última modificació: 07/11/2018 | Font: SCP

La Càtedra Reciplasa de Gestió de Residus Urbans de la Universitat Jaume I de Castelló anima l’estudiantat preuniversitari a presentar els seus treballs en la segona edició del concurs «Què fem amb el fem?», organitzat per la càtedra amb la col·laboració del CEFIRE de Castelló i el Seminari d’Educació Ambiental amb el propòsit de fomentar en els centres d'ensenyament mitjà una major conscienciació sobre la gestió responsable dels residus urbans.

Què fem amb el fem? és un concurs en què es pot participar amb maquetes, còmics, vídeos, relats o treballs d’investigació que pretén desenvolupar la creativitat i l’expressió de coneixements científics, matemàtics i tecnològics, mitjançant diferents llenguatges artístics per tal de fomentar una ciutadania críticament activa i responsable per avançar cap a un model de societat més sostenible.

Estructura investigadora
Recursos d'investigació