Març

Març
Recurs d'imatge lo-que-cuentan-nominadas-al-oscar-2024 index

El que conten les nominades al Óscar 2024

Gonzalo Andrés García (U. de Alcalá), Rosa Rodríguez (U. de Las Palmas de Gran Canaria), Juan Iglesias (U. Pontificia Comillas), Inés Monjas (U. de Valladolid), Francisco Javier Blázquez (U. Pública de Navarra), Maria Medina-Vicent (UJI), Víctor Javier Llorente (U. de Granada), Cilia Willem (U. Rovira i Virgili), Cristina Simón (IE University) i Patricia San José (U. de Valladolid).

Recurs d'imatge guardo-concepcion-aleixandre index

Guardó per a Azucena García Palacios

La directora del LabPsiTec de la Universitat Jaume I de Castelló treballa en el camp de la psicopatologia i millora dels tractaments psicològics

Recurs d'imatge feminisme index

El feminisme, un sistema de vida que no està trencat i que té múltiples cares

Sonia Reverter Bañón, professora titular de Filosofia, Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge pla-nacional-ozo index

Pla Nacional d'Ozó

L’estudi, finançat pel Ministeri per a la Transició Ecològica, està coordinat per l’Institut de Diagnòstic Ambiental i Estudis de l’Aigua del CSIC i també hi participen el Barcelona Supercomputing Center, el Centre d’Estudis del Mediterrani i la Universitat del País Basc.

Recurs d'imatge 14-03-2024 index

Cinema inclusiu

Entrevista amb la investigadora Irene de Higes i el director Miguel Ángel Font sobre cinema inclusiu. Notícies: Guardó per la trajectòria investigadora de la professora Azucena García Palacios i l’UJI participa en un projecte nacional que estudia la contaminació per ozó per a proposar estratègies per a la seua reducció.

Recurs d'imatge firujiciencia index

Firujiciència 2024

S’hi ha repartit un catàleg amb les imatges seleccionades en el repte d’il·lusions òptiques, en el qual han participat vuit centres de Castelló.

Recurs d'imatge foro-transfiere index

Desinfecció i esterilització

L’UJI participa amb la resta d’universitats públiques valencianes en l’estand de RUVID en el fòrum per a la ciència, la tecnologia i la innovació que se celebra a Màlaga.

Recurs d'imatge jornada-estudia-investiga index

IX Jornada «Estudia i investiga a l'UJI»

En aquesta edició, s'han presentat un total de 39 treballs per part de 40 estudiants, dels 217 que participen aquest curs en el programa, per tal de mostrar el que estan desenvolupant en els grups de recerca dels quals formen part.

Recurs d'imatge situacio-llenguatge-cervell-en-esquerrans index

Organització del cervell en esquerrans

Un estudi del Grup de Neuropsicologia i Neuroimatge Funcional de la Universitat Jaume I de Castelló estudia el fenomen de la lateralització cerebral atípica i com el cervell reubica altres funcions, com la capacitat de controlar els impulsos o respostes automàtiques.