Setembre

07/11/2017 | SCP

Setembre
Recurs d'imatge labcom-influencia-desenvolupament-emocional-en-el-bullying index

La influència del desenvolupament socioemocional en el bullying

Les doctores i investigadores Ana Belén Górriz i María Lidón Villanueva expliquen com aquests factors afecten el bullying posant el focus en altres rols associats: l'audiència passiva; recalcant la importància de l'educació emocional en totes les persones que conformen la comunitat educativa.

Recurs d'imatge mensajes-claros-para-detener-el-calentamiento-del-planeta index

Missatges clars per a detenir el calfament del planeta

Diego Hidalgo-Oñate, Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local, Universitat Jaume I

Recurs d'imatge labcom-dones-produccio-audiovisual index

Les dones en la producció audiovisual

En aquest reportatge, les investigadores Jéssica Izquierdo Castillo, María Teresa Latorre Lázaro i Teresa Sorolla Romero fan un repàs al paper de la dona al llarg de la història i analitzen si les noves plataformes de streaming han tingut algun impacte en els rols i les posicions de responsabilitat de les dones.

Recurs d'imatge converting-heat-to-electricity-with-improved-thermoelectric-materials index

Projecte UncorrelaTEd

El projecte UncorrelaTEd treballa en la utilització de materials termoelèctrics porosos en contacte amb líquids per a convertir eficaçment la calor en electricitat.

Recurs d'imatge labcom-vocabulari-reputacio-corporativa index

Vocabulari científic: reputació corporativa

Lorena López Font, professora de Comunicació Audiovisual i Publicitat i membre del grup d’investigació ENCOM - Vinculació Emocional i Comunicació, descriu el concepte reputació corporativa.

Recurs d'imatge labcom-vocabulari-drogues index

Vocabulari científic: diferència entre drogues dures i toves

Marta Asunta Miquel, professora de Psicobiologia i coordinadora del grup d’investigació A&N - Addicció i Neuroplasticitat, descriu la diferència entre drogues dures i toves.

Recurs d'imatge fotografia-color-no-es-mas-realista-que-en-blanco-y-negro index

Una fotografia en color no és més realista que una en blanc i negre

Javier Marzal Felici i María Soler Campillo, catedràtic i professora contractada Doctora de Comunicació Audiovisual i Publicitat, Universitat Jaume I

Recurs d'imatge jornada-transferencia-tecnologica-inam index

De la investigació bàsica al producte comercial

La jornada està emmarcada en les activitats de la Unitat Científica d'Innovació Empresarial de l’Institut de Materials Avançats que financia l'Agència Valenciana de la Innovació.

Recurs d'imatge asi-hackean-las-drogas-nuestro-cerebro index

Així “hackean” les drogues el nostre cervell

Aitor Sánchez Hérnandez, Marta Miquel Salgado-Araujo i Patricia Ibáñez Marín, àrea de Psicobiologia de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge report-alzheimer index

Dia Mundial del l'Alzheimer

La malaltia de l'Alzheimer s'ha convertit en un dels reptes més urgents del nostre temps. Amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer, la Universitat Jaume I posa èmfasi en aquelles línies de recerca que actualment tracten de donar solucions a aquesta devastadora malaltia, en diferents estadis, i des de diverses disciplines.

Recurs d'imatge jornada-aecc index

«Els pacients necessiten més investigació»

La primera doctoranda becada per l’associació, Raquel Gil Edo, ha estudiat noves molècules que podrien destruir el teixit tumoral sense afectar a la resta del cos.

Recurs d'imatge guardo-aitana-gomis index

Guardó de l’American Psychological Association

L’American Psychological Association premia el treball d’investigació de la professora Aitana Gomis Pomares.

Recurs d'imatge projecte_erasmus_plus_k2_esoc index

Reduir estereotips de gènere

L’estudi, coordinat per l’UJI i desenvolupat per sis institucions educatives d’Europa, pretén d’aquesta manera augmentar les vocacions femenines cap a aquestes professions a través de la millora de les habilitats pràctiques quotidianes del professorat.

Recurs d'imatge conveni-segona-beca-aecc index

Estudi glioblastoma

La tesis de la doctoranda Elvira Carbonell es centrarà en conèixer els mecanismes moleculars que sustenten les cèl·lules mare del tumor.

Recurs d'imatge science-gts index

Ciència compartida

Més de dues mil persones han visitat la trobada científica entre la ciutadana i el personal investigador castellonenc.

Recurs d'imatge jornades-etica index

Ciència ciutadana

L'investigador de la Universitat de Barcelona ha obert la quarta edició de les Jornades anuals sobre ètica de la investigació, publicacions, ciència oberta i el futur de l'avaluació científica a Espanya que organitza l'UJI.