Vocabulari científic: reputació corporativa

11/09/2023 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Lorena López Font, professora de Comunicació Audiovisual i Publicitat i membre del grup d’investigació ENCOM - Vinculació Emocional i Comunicació, descriu el concepte reputació corporativa.

Lorena López Font, professora de Comunicació Audiovisual i Publicitat i membre del grup d’investigació ENCOM - Vinculació Emocional i Comunicació, descriu el concepte reputació corporativa.

Vídeo produït per alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Cristina Máñez Simó, María Oliver Alegre, Laura Ferri Martínez, Carlos Artemio Mulas Saurí i Raquel López Soler dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

El vídeo està inclòs en la categoria de «Vocabulari científic», que engloba peces breus en les quals el personal investigador de l’UJI col·labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

Aquest vídeo s’ha realitzat durant la pandèmia de la COVID-19.

Labcom-Ciència UJI 2020-2021

 

 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions