Gener

09/01/2017 | SCP

Gener
Recurs d'imatge tesis-ciutats-tercera-edat index

Ciutats per a tercera edat

L'objectiu principal de la tesi doctoral de Fatiha Kouidmi ha sigut dissenyar un model d'avaluació de la vulnerabilitat de l'espai urbà públic que se centre en les necessitats de les persones majors per a promoure la seua inclusió, a partir d'un estudi de cas d'una zona urbana vulnerable.

Recurs d'imatge pei-enginyeria-electrica index

Dispositius avançats i sistema elètric

Els estudis han aconseguit prop d’un quart de milió d’euros del Pla Estatal d’Investigació Científica, Tècnica i d’Innovació 2021-2023.

Recurs d'imatge investigadores-ucraineses index

Investigadores ucraïneses a l'UJI

Les científiques realitzaran estudis sobre literatura comparada, repressió científica, accés a la professió d'auditor o auditora i seguretat i protecció econòmica.

Recurs d'imatge espaitec-gasplus index

GASPLUS

El projecte, finançat per l'IVACE, servirà per a dissenyar un prototip que permeta treballar en flux continu per a la determinació de la reducció del consum de combustible, comburent i emissions de forns industrials d'alta temperatura.

Recurs d'imatge estudi-son-benestar index

Estudi «Son i Benestar»

L'estudi de la Fundació Mónica Duart i l'UJI ha determinat que el 39% de la població té una mala qualitat de son.

Recurs d'imatge catedra-smart-ports index

Càtedra Smart Ports

Amb aquesta nova càtedra, la primera que es crea a Espanya en l'àmbit de ports intel·ligents, l'UJI i l'Autoritat Portuària promouran a través de la investigació, la formació i la divulgació una transformació digital estratègica que faça més efectius els processos i serveis portuaris.

Recurs d'imatge pei-computacio-dret index

intel·ligència artificial i teledetecció

Els estudis han aconseguit més d’un quart de milió d’euros del Pla Estatal d’Investigació Científica, Tècnica i d’Innovació 2021-2023.

Recurs d'imatge salut-fisica-salut-mental index

Activitat física i salut mental adolescència

La tesi de Carlos Bou Sospedra s'ha realitzat en el marc del projecte DADOS (Esport, Adolescència i Salut) que ha analitzat la influència de l'activitat física sobre el rendiment acadèmic i la salut física i mental durant l'adolescència.

Recurs d'imatge espaitec-kimibox index

Kimibox

Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I, continuarà fomentant projectes com Kimibox en l'UJI.>LAB, el LivingLab d'Espaitec, amb el suport de la Unitat d'Oncologia Pediàtrica de l'Hospital General Universitari de Castelló.

Recurs d'imatge presentacio-institut-turisme index

Institut Universitari en Turisme

La proposta de creació d’aquest institut propi d’investigació integra vuit grups de recerca, vuit departaments i tres centres i 38 investigadors i investigadores.

Recurs d'imatge uji-encultura-assegador index

Projecte UJI-Encultura

Els treballs desenvolupats en el marc del projecte UJI-Encultura han identificat el recorregut d'un itinerari històric que connectava la costa mediterrània amb les terres d'Aragó.

Recurs d'imatge patent-nou-catalitzador index

Patent nou catalitzador

La tecnologia ha sigut desenvolupada pel Grup de Química Supramolecular i Sostenible.

Recurs d'imatge pla-promocio-investigacio index

Reforç activitat investigadora

El Pla incrementa el pressupost dedicat a la investigació amb l’objectiu de facilitar l’activitat científica de qualitat i d’afavorir que els resultats de la recerca arriben a la societat.