UJI

20/12/2016 | SCP
Febrer
Recurs d'imatge malalties-tropicals index
L'UJI ha desenvolupat nous compostos per al tractament de malalties infeccioses tropicals com la malària, la malaltia del son, el mal de Chagas i la leishmaniosi.
Recurs d'imatge sin-miedo-airlines index
El LabPsiTec de l'UJI ofereix un nou tractament gratuït a través d'Internet per a superar la fòbia a volar que pot realitzar-se des de casa sense necessitat d'acudir a una consulta de psicologia.
Recurs d'imatge tesis-rri index
Una tesi proposa un model ètic de comunicació de la ciència per a les universitats que cerca afavorir una participació més activa de la societat en les decisions, processos i resultats en matèria de ciència i tecnologia.
Recurs d'imatge remeb-qualicer index
El projecte internacional REMEB, per a la reutilització de residus de rajoles que permeten la fabricació de membranes ceràmiques, es va exposar en QUALICER 2016.
Recurs d'imatge gen-diabetis index
El professor Óscar Coltell ha participat en la investigació que ha portat a l’equip científic internacional a demostrar la incidència de les variants del gen rellotge en la diabetis tipus 2.
Recurs d'imatge model-ambiental index
Investigadors de l'UJI han desenvolupat un marc d'avaluació per a mesurar l'acompliment ambiental de les empreses del sector tèxtil.
Recurs d'imatge premi-tesi-Cuba index
La delegació territorial del Ministeri de Ciència, Tecnologia i Medi Ambient en Santiago de Cuba ha atorgat el premi d’investigació i desenvolupament de l’any 2015 a la tesis de Silena Herold García, dirigida per Amelia Simó i Ximo Gual.
Foto Tesis OER tesis-oer index
La tesi presentada per Laura Martínez Peris de la Càtedra INCREA d’Innovació, Creativitat i Aprenentatge analitza la importància que tenen les xarxes empresarials com un factor clau per a les noves empreses internacionals.
Recurs d'imatge tesi-futbol index
La tesi doctoral realitzada a la Universitat Jaume I per la professional de la Direcció de la Comunicació Saray Beltrán Gallego ofereix un ampli anàlisi al voltant del patrocini en el futbol comparant la Lliga professional de Futbol Espanyola amb la Premier League Anglessa.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions