16/02/2023 | INVEST

Recurs d'imatge Dglucosa index

Estructura química de la D-Glucosa

El Departament de Química Inorgànica i Orgànica, en el marc d’un projecte d’Innovació Educativa, ha elaborat este vídeo sobre l’estructura química de la D-Glucosa. Recurs didàctic dins del projecte www.firujiciencia.uji.es 2022.

Recurs d'imatge flama index

Assajos a la flama

Colegio Diocesano La Milagrosa. Alumnat: Alba Lidón Oliver, David Calpe Bolumar, Mario Serrano Morro, Héctor Martínez Chamadoira, Carles Gómez Rueda, Eva Collado Gispert, Rocío Latorre Berga, Valeria Garnes Benedicto, Ximena Salvador Herrero. Professora: Isabel Bordes Pastor

Recurs d'imatge leiva index

Projectes Leiva

IES Jérica-Viver. Amb Clara Vinuesa, Jorge Capilla, Jana Díaz i Aarón Leiva, estudiantat i Idoya Piquer Izquierdo, professora.

Recurs d'imatge pi index

Nombre pi

SES Borriol amb Pablo Beser, Román Calpe i Carla Quiles, alumnat de 1r d'ESO i Lidon Torregrossa, professora.

Recurs d'imatge garatge index

Garatges automatitzats i cristalls

SES Borriol. Amb Izán Llorens, Lola Cumba i Juan Céspedes, alumnat de 4r d'ESO i Georgina Xaler i Carmen Zabalza, professorat.

Recurs d'imatge optica index

Mirant la llum des d'una altra òptica

Grup de recerca d'Òptica. Luis Ordóñez Angamarca, Mitzi Ordóñez Pérez, Aurora Perini, Erick Ipus Bados. Personal investigador Universitat Jaume I

Recurs d'imatge bern index

Efecte Bernoulli

Colegio la Magdalena. Alumnat de de física de 2on Batxillerat: Miguel Blasco Ferrando, Lucía Castell Tena, Teo Montañes Sanza, Rebeca Pellicer Bérgamo, Diego Carrasco Nebot. Professora: Vanessa Escrig Cervera.

Recurs d'imatge firujiciencia index

Firujiciència 2022

Més de 2.000 alumnes s’apropen a la ciència amb la fira Firujiciència en 2022, de nou presencial. L’edició d’enguany ha comptat, a més dels 100 talleristes participants (en més de 30 tallers).