23/09/2021 | INVEST

Exposició Rostres Mediterranis de la Ciència

Una iniciativa de la Fundació Sèneca–Agència de Ciència i Tecnologia de la Regió de Múrcia, que amb l’objectiu de transmetre una imatge actual de la ciència mediterrània, posa a la disposició del públic la seua tercera exposició sobre dones científiques, aquesta vegada formant part del projecte europeu MEDNIGHT–La Nit Mediterrània de les Investigadores. Es tracta d’una col·lecció de breus biografies amb rostres nous, frescos, diferents i d’actualitat; rostres de dones que viuen circumstàncies personals, culturals i professionals molt variades, però totes elles amb un element comú que les connecta: el Mare Nostrum.

Green Challenge

En el concurs de vídeos Green Challenge, investigadors i investigadores del Mediterrani proposaran quatre reptes a l’alumnat d’entre 14 i 18 anys dels països de la Unió Europea i de qualsevol país mediterrani. Cada repte s’ha fet públic a través d’un vídeo en les xarxes socials i pàgina web de la MEDNIGHT. El termini per participar acaba el 19 de setembre.

Tales from MEDNIGHT

Concurs literari de relats breus de tema científic.

La coordinadora de Ciències del Colegio La Magdalena de Castelló de la Plana, Vanessa Escrig, ha resultat guanyadora del concurs Tales from MEDNIGHT

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació