30/09/2022 | INVEST

Visita al Jardí dels Sentits i a l'Hort escolar: informació en la parada MEDNIGHT GTS Verd (VERD). Les visites guiades al Jardí dels Sentits eixiran de la parada de MEDNIGHT GTS Verd, on es gestionarà la inscripció. Es desenvoluparan 4 visites, en torns de mitja hora cadascun, a les 17 h, 17.45 h, 18.30 h i 19.15 h.

Passaport Científic: Ompli el passaport si participes en les activitats en els tallers i aconsegueix el teu reconeixement!

Juga amb la Ciència: espai de joc-aprenentatge per explorar el món de la ciència en la zona de gespa davant dels edificis de la Biblioteca i de Rectorat. Tot i que la inscripció ja s'ha completat, MEDNIGHT GTS ofereix moltes altres activtats per a xiquetes i xiquets, com aquelles que es desenvolupen en el diferents tallers.

Els grups amb confirmació de participació poden arreplegar les polseres que servirán per acceder-hi a partir de les 16.45 h de divendres 30 en les carpes dels punts d'informació de la MEDNIGHT GTS, on s’informarà de quina és la zona assignada.

Taula rodona amb quatre investigadores de diferents àmbits del coneixement sobre les respostes de la ciència davant els problemes de sostenibilitat dels recursos i la crisi mediambiental

Taula rodona sobre Joves, mobilitat, i recerca, al voltant de les oportunitats europees en mobilitat i recerca, coordinada per Europe Direct Castelló (Diputació de Castelló), en el marc de l’Any Europeu de la Joventut

Parada de l'Escola de Doctorat i el Doctorat Industrial

Parada de la Unitat de Diversitat i Discapacitat de la Universitat Jaume I