03/04/2017 | SCP

Recurs d'imatge pei-historia-arqueologia-art index

Ciències Humanes

Els estudis han aconseguit més de dos-cents mil euros del Pla Estatal de Recerca Científica, Tècnica i d’Innovació 2021-2023.

Recurs d'imatge predicting-epidemics-isnt-easy index

Predir epidèmies no és fàcil. Hem creat un conjunt de dades mundial per ajudar

Konstantin M. Wacker (Universitat de Groningen), Inmaculada Martínez-Zarzoso (Universitat Jaume jo) i Juan Armando Torres Munguía (Georg-agost-Universität Göttingen).

Recurs d'imatge 13-libros-divulgacion-dia-libro index

13 llibres de divulgació perfectes per al 23 d'abril

Amb motiu del Dia del Llibre, hem demanat a alguns dels nostres autors que ens recomanen grans obres de divulgació que tenen com a referents. Els suggeriments que llegiran a continuació són interessants i apetibles. Esperem que els provoquen moltes ganes de llegir.

Ciència ciutadana a MicroMón UJI

Basat en la metodologia d’aprenentatge-servei, està orientat a la conscienciació sobre el problema dels bacteris patògens multi resistents als antibiòtics i la recerca de nous microorganismes productors d’antibiòtics.

Recurs d'imatge he-catalisi index

Transformar la ciència, la tecnologia i la innovació

Onze centres de huit països desenvoluparan el treball que està finançat pel programa d’investigació i innovació Horizon Europa de la UE.

Recurs d'imatge trasferencia-ciencies-socials index

Transferència en ciències socials

La Facultat de Ciències Humanes i Socials ha organitzat un taller pràctic de recursos i intercanvi d’experiències, una jornada de treball amb una investigadora del CSIC i les XXVIII Jornades de Foment de la Investigació i de la Transferència.