UJI

Febrer

03/04/2017 | SCP
Febrer
Jesús Lancis, Ismael Rodrigo, Cristina Villaroya oficina-projectes-internacionals index
El projecte EUnode arranca per a dinamitzar la preparació de propostes d’accions d’investigació que concórreguen a convocatòries com els programes de la Unió Europea.
ChemMend chemMend index
L’equip format per quatre investigadors ha rebut finançament de l’Institut de Noves Tecnologies de la Imatge (INIT-UJI).
Dones científiques UJI dones-xiquetes-ciencia index
Hi ha programades diverses activitats com ara conferències, una campanya de sensibilització o una acció de visibilització mitjançant les xarxes socials.
Recurs d'imatge pas-garcia-martinez index
La catedràtica d'Òptica ha impartit la primera de les conferències del curs de formació transversal organitzat per l'Escola de Doctorat en col·laboració amb la Unitat d'Igualtat.
Geotec fabspace-geotec index
El projecte FabSpace 2.0 té com a objectiu convertir les universitats en centres d’innovació oberts al seu entorn i augmentar la seua contribució a l’acompliment socioeconòmic i mediambiental de les societats.
Cervell meditacio index
En col·laboració amb l'UJI, el Max Planck Institute for Human Cognitive and Brain Sciences i l’Institute of Psychiatry, Psychology and Neuroscience del King’s College London.
Blog Àgora Digital renovacio-ucc index
La UCC+i ha obtingut per tercera vegada consecutiva la renovació com a membre acreditat de la Xarxa d’Unitats de Cultura Científica i de la Innovació de la FECYT.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions