UJI

20/12/2016 | SCP
Recurs d'imatge quimica-sostenible index
El Grup de Química Supramolecular i Sostenible de la Universitat Jaume I ha redactat un dels capítols del llibre “Worldwide Trends in Green Chemistry Education”.
Amparo López Meri amb els membres del tribunal.  tesis-twitter index
La tesi d'Amparo López Meri confirma l'interès dels periodistes per utilitzar aquesta xarxa social més per a crear-se una marca i amplificar la difusió dels seus continguts que per a cercar informació.
Recurs d'imatge sucursals-bancs index
Experts en economia i desenvolupament local de l'UJI i la UV han analitzat la geografia de les sucursals bancàries espanyoles entre els anys 2004 i 2008 per a saber si sobren o no sucursals a Espanya.
Recurs d'imatge creacio-inam index
L'Institut Universitari de Recerca de Materials Avançats treballarà en el desenvolupament de nous materials principalment per als àmbits de l'energia, l'optoelectrònica i la catàlisi.
Recurs d'imatge uji-cwur index
La UJI está en el top 3% de las universidades del mundo al haber sido reconocida entre las primeras 1.000 instituciones de educación superior en la edición 2015 del Center for World University Rankings.
Recurs d'imatge contaminacio-embaras index
La Unitat Mixta en Epidemiologia i Salut Ambiental de FISABIO, l'UJI i la UV ha demostrat que l'exposició materna a la contaminació produïda pel tràfic s'associa amb un menor creixement del fetus.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions