UJI

Maig

23/01/2015 | SCP
Maig
Iván Mora Seró, professor del Departament de Física de la Universitat Jaume I, ha estat premiat per la Fundació Ciutat de les Arts i les Ciències-Comunitat Valenciana en la VIII Edició Premis IDEA.
Biometanització estudi-uji-aposta-per-la-biometanitzacio index
La biometanització dels residus biodegradables podria convertir-se en una alternativa eficaç a la gestió tradicional dels residus, capaç de generar energia renovable com el biogàs.
Els departaments d'Enginyeria Mecànica i Construcció i d'Enginyeria de Sistemes Industrials i Disseny de la Universitat Jaume I han dut a terme un projecte d'investigació per a avaluar la creativitat en el disseny de productes de forma col·laborativa (a través de diferents equips de dissenyadors que treballen conjuntament de forma distribuïda).
Investigadors e investigadores del Grup de Dispositius Fotovoltaics i Optoelectrònics de la Universitat Jaume I, dirigit pel catedràtic Juan Bisquert, han desenvolupat, fent ús de la nanotecnologia, un dispositiu amb materials semiconductors que en medi aquós genera hidrogen de forma autònoma emprant únicament llum solar.
La Universitat Jaume I ha acollit la lectura de la segona tesi doctoral del Departament de Medicina de la Facultat de Ciències de la Salut, Qualitat de vida relacionada amb la salut en cirurgia d'implants mínimament invasiva amb funció immediata, un treball de l'odontòleg Javier Dolz.
El projecte d’investigació-acció JUDGENTT dut a terme pel grup d’investigació de Gèneres Textuals per la Traducció de la Universitat Jaume I (http://www.gentt.uji.es/) ha desenvolupat una plataforma web de recursos documentals, textuals i terminològics que amb l’ajuda de les tecnologies de la informació millorarà els processos de treball dels professionals de la traducció i la interpretació.
El catedràtic de Química Inorgànica de la Universitat Jaume I de Castelló, Eduardo Peris, ha estat guardonat per la Real Societat Espanyola de Química amb el premi nacional d'investigació en Química Inorgànica, en la convocatòria de 2012.
Pedro Torrente estudi-recursos-socials index
Potenciar el treball en equip, el suport social entre companys de treball i la coordinació millora el rendiment del personal en qualsevol empresa o institució, demostrant-se com una eina eficaç per a fer front a les dificultats que suposa una situació de crisi com l'actual.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions