UJI

31/03/2015 | SCP
Gener
RedCyted nanotecnologia-energia index
La Universitat Jaume I liderarà el projecte “Materials i Dispositius de Nanoescala per a Conversió i Emmagatzemament d'Energia”, de 3 anys de durada, l'objectiu principal del qual és promoure la cooperació entre els països d'Iberoamèrica, desenvolupant investigació bàsica i aplicada en diverses àrees de nanotecnologia per a energia neta, com l'energia fotovoltaica, bateries, LEDs i sistema d'obtenció de combustible amb llum solar.
Alfredo Alfageme retir-laboral index
Avis i àvies treballant en el cuidat dels néts mentre els pares dels xiquets es veuen obligats a incorporar-se al seu lloc de treball, persones amb ganes d'estudiar però sense possibilitats d'abandonar el treball per a fer-ho mentre majors amb il·lusió per mantenir la seua ocupació remunerada es veuen forçats a jubilar-se.
La vicerectora de Cooperació i Relacions Internacionals de la Universitat Jaume I, Inmaculada Fortanet, donarà la benvinguda a l’estudiantat entrant d’intercanvi dimecres 2 de febrer de 2011 a les 12 hores a la sala de graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.
Recurs d'imatge repositori-uji index
El repositori o dipòsit digital de l'UJI ha ascendit a la posició 261 d’un total de 1.121 repositoris institucionals de tot el món, segons el rànquing elaborat pel Laboratori de Cibermetria del CSIC.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions