Benviguda estudiantat estranger entrant

18/05/2015 | SCP

La vicerectora de Cooperació i Relacions Internacionals de la Universitat Jaume I, Inmaculada Fortanet, donarà la benvinguda a l’estudiantat entrant d’intercanvi dimecres 2 de febrer de 2011 a les 12 hores a la sala de graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

L’UJI espera l’arribada de 76 nous estudiants estrangers per al segon semestre, que, sumats al que ja estan a la Universitat Pública de Castelló, fan un total de 256 alumnes. Tots ells podran gaudir d’un extens programa d’activitats, com ara visites guiades a Castelló de la Plana, excursions a Morella, Peñíscola, a l’Oceanogràfic de València o Tarragona.

A més a més, l’estudiantat podrà participar en trobades amb l’alumnat espanyol mitjançant el programa de mentors, un cicle de cinema espanyol o un curs de cuina valenciana. El programa complet d’activitats es pot consultar en l’adreça web: http://www.uji.es/bin/serveis/otci/prog/eessnou.pdf