Documentació:
Web:
Des d’ací es pot accedir al lloc web on es publica la convocatòria i la resta de documents associats al procediment.
Es tracta de la continuació de l'antiga convocatòria RETOS-COLABORACIÓN, i es finançaran projectes de desenvolupament experimental en col·laboració efectiva entre diferents entitats beneficiàries en les prioritats temàtiques definides en l'Annex II.
Són projectes executats per un consorci o agrupació d'entitats beneficiàries, entre les quals una funciona com a Coordinadora del projecte, i on cada entitat rep finançament de manera independent. En aquest sentit, es busca la interdisciplinarietat. Les característiques que ha de tindre el consorci són:
El pressupost mínim del projecte serà de 400.000 € S'executarà en un únic període de temps, sense anualitats. Així, el pressupost es farà en un bloc únic que abastarà tota la durada del projecte, i, en cas de concedir-se, s'executarà també sense limitacions entre anualitats pel que fa a la despesa. El pressupost finançable per entitat participant i projecte es limitarà a un màxim de 15.000.000 euros.
Tots els projectes tindran una durada fixa de 3 anys. No s'admetran projectes de menor durada. La data d'inici serà la que s'indique en la sol·licitud i, en qualsevol cas, els projectes hauran de començar en 2024. Ací cal tindre present que la data d'inici mai podrà ser anterior a la de presentació de la sol·licitud, per tal de respectar l'efecte incentivador de l'ajuda.
Despeses subvencionables:
Les Universitats i resta d'organismes d'investigació rebran subvenció, bestreta reemborsable o una combinació d'ambdues, mentre que el finançament per a les empreses serà mitjançant un préstec. (La convocatòria està dotada amb 80 M€ per a subvencions, 60M€ per a bestretes reemborsables FEDER i 180 M€ per a préstecs). Cal estar atents perquè les despeses subvencionables per a uns i altres són diferents. Les Universitats (a diferència de les empreses) van a costos marginals i, per tant, els conceptes finançables en el cas de l'UJI són:
Els tipus de contractes admesos són:
PRE11 Predoctoral
IDS21 Investigador doctor sènior
IDJ22 Investigador doctor júnior
PTS23 Personal tècnic o gestor de suport superior
PTB24 Personal tècnic o gestor de suport bàsic
La convocatòria especifica una sèrie de despeses NO FINANÇABLES, com ara l'assistència a congressos, despeses per publicacions o la subscripció a revistes. Per favor, consulteu en l'article 9 de la convocatòria per evitar errors.
Forma de presentació de sol·licituds:
Les sol·licituds es presentaran directament des de l'OCIT en presència de la persona responsable del projecte. La sol·licitud es realitzarà mitjançant un formulari d'emplenament electrònic amb la firma del representant legal. Per aquest motiu, caldrà que el/la IP demane una cita per a tramitar la sol·licitud en l'OCIT els dies 16 o 19 de febrer. Per a demanar cita, caldrà enviar un correu electrònic a les adreces lagea@uji.es i viudez@uji.es. Aquestes dates podran variar en funció de les necessitats del coordinador per a tancar la proposta.
Com a mínim dos dies abans de la cita que s'atorgue, caldrà que el/la IP envie a les adreces lagea@uji.es i viudez@uji.es tota la documentació que es relaciona a continuació.
Doumentació a aportar amb la sol·licitud:
Documents d'ajuda:
Preguntas frecuentes CPP23 (v.3).pdf (pdf 0,39 MB)
Suport:
Per a qualsevol dubte sobre la convocatòria podeu adreçar-vos a:
Laura Agea
Extensió: 7367
E-mail: lagea@uji.es
Cesar Viudez
Extensió: 7669
E-mail: viudez@uji.es