Aquesta autorització s'aportarà a l'OCIT juntament amb la resta de la sol·licitud i serà requisit indispensable per a que el vicerector corresponent puga posar la seua firma en la sol·licitud. Per aquest motiu, es recomana que es demanen les autoritzacions d'externs el més prompte possible.
Us recordem que en els projectes, especialment en CONSOLIDATS-AICO, la concessió i l'inici real de l'execució de les ajudes es produirà al mes d'octubre de 2024 però Conselleria considera que oficialment els projectes s'hauran iniciat al gener de 2024. Això significa que el temps per a fer despesa en 2024 serà molt reduït. Així, aconsellem que en cas de pressupostar contractacions de personal per a eixe any, disposeu en eixe moment de borses de treball, de manera que la contractació puga ser més ràpida. Alternativament podeu pressupostar les contractacions ja per a l'any 2025.
- Pel que fa a l'Annex 7 AEST, atès que per a la tramitació d'aquests ajuts és necessària la signatura d'un conveni entre l'empresa i l'UJI, us preguem que sol·liciteu en estades_id@uji.es el model de conveni i l'imprès d'autorització del departament. Com el termini de presentació acaba el 20 de novembre, el conveni signat per l'empresa hauria d'estar en l'OCIT l'15 de novembre.
- Per als annexos 3 i 4, amb caràcter previ a la tramitació definitiva de la sol·licitud, la persona interessades haurà d'enviar a mgil@uji.es i lberge@uji.es de l'OCIT el document corresponent al certificat de compliment de requisits de la persona sol·licitant i de la persona que proposa degudament emplenat en la seua totalitat (les dades del representant legal les podeu consultar en aquest mateix Flaix). L'OCIT s'encarregarà de recollir la firma del representant legal i retornar als interessats/ades els documents per a que puguen finalitzar la tramitació.
Forma de presentació de sol·licituds:
1.-Preparació de la sol·licitud pel personal investigador
Les sol·licituds s'adequaran als models normalitzats i s'emplenaran utilitzant els mitjans telemàtics que faciliten els servidors d'informació de la Conselleria. Dins de cada modalitat d'ajuda cal entrar a l'enllaç "Procediment i tramitació de la sol·licitud" i "Tramitar telemàticament". Caldrà emplenar el formulari de sol·licitud i pujar en format PDF els documents que l'acompanyen. Per a emplenar la sol·licitud serà necessari identificar-se per qualsevol dels sistemes d'identificació o signatura electrònica admesos en la mateixa seu electrònica
2.-Presentació de la sol·licitud a l'OCIT:
Les sol·licituds hauran de comptar, excepte que en el corresponent annex de la convocatòria s'establisca una altra cosa, amb la signatura de qui tinga la representació legal de l'entitat en matèria d'investigació, en el nostre cas, del vicerector d'Investigació o el vicerector d’Innovació, Transferència i Divulgació Científica A tal efecte, les persones sol·licitants hauran d'enviar per correu electrònic a l'adreça del responsable de l'OCIT designat com a contacte per a cada annex les pàgines preceptives resultants de l'ús dels mitjans telemàtics (sol·licitud), juntament amb la documentació requerida en cada acció, sempre en el termini indicat. El que caldrà aportar a l'OCIT és el següent:
- Imprès de sol·licitud signat electrònica (justificant de tramesa)
- Documentació associada: una única copia de la memòria científico-tècnica, declaracions responsables, autoritzacions per a investigadors que no siguen de l'UJI, historials de grup, etc. En annexos 1, 3, 4, 9, 10 i 11 no serà necessari aportar còpia dels CVs.
3.-Obtenció de la signatura del representant legal de l'entitat:
L'OCIT es responsabilitzarà de recollir la firma del vicerector i trametre totes aquelles sol·licituds presentades en l'OCIT en el termini establert.
Dades de l'entitat:
Nom de l'entitat: Universitat Jaume I de Castelló Acrònim: UJI
CIF de l'entitat: Q-6250003-H
Domicili de l'entitat: Avinguda Vicent Sos Baynat, s/n C.P. 12006
Localitat: Castelló de la Plana
REPRESENTANTS LEGALS
Per als annexos I, II, III , IV, VIII, IX, X, XI, XII i XIII
Nom del representant legal de l'entitat: Jesús Lancis Sáez
Càrrec: Vicerector d'Investigació
Per als annexos VI, VII
Nom del representant legal de l'entitat: David Cabedo Semper
Càrrec: Vicerector d’Innovació, Transferència i Divulgació Científica
Informació addicional important
- En les modalitats d'ajudes a Grups d'investigació EMERGENTS, CONSOLIDATS I PROMETEO no és obligatori emprar el model proporcionat per la Conselleria. Els models CVN i CVA de la FECYT són vàlids.
- En les modalitats d'ajudes a Grups d'investigació EMERGENTS, CONSOLIDATS i PROMETEO cal parar atenció per a que quede justificada la coherencia entre la composició del grup d'investigació i els objectius i tasques proposades en la memòria cientificotècnica.
- En les modalitats d'ajudes a Grups d'Investigació CONSOLIDATS I PROMETEO hi poden haver dues persones investigadores principals, però ambdues han d'estar vinculades a l'entitat beneficiària, en aquest cas a l'UJI. No pot haver propostes amb IPs d'institucions diferents.
- S'ha d'entendre que no es consideraran com a grups d'investigació amb finançament vigent aquells grups de recerca el termini d'execució del projecte dels quals finalitze en la seua totalitat en data 31 de desembre de 2023, a efectes de determinar la incompatibilitat a l'hora de participar en aquesta convocatòria. És a dir, aquelles persones investigadores que participen actualment en una ajuda vigent d'EMERGENTS, CONSOLIDAT o PROMETEO que tinga com a data de finalització el 31 de desembre de 2023 poden participar en una nova sol·licitud en aquesta convocatòria.
- Totes les modalitats compten, en la seua respectiva pàgina web, d'una GUIA PER EMPLENAR LA SOL·LICITUD, la qual us recomanem consultar per a saber quines dades us demanaran a l'hora de formalitzar la sol·licitud.
- En aquelles modalitats no personals, com ara les de Grups EMERGENTS, CONSOLIDATS i PROMETEO en l'apartat DADES DE LA PERSONA O ENTITAT SOL·LICITANT cal posar UNIVERSITAT JAUME I DE CASTELLÓ i les seues dades. Comprovareu que en l'apartat DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT apareixen automàticament les dades de la persona que està fent la sol·licitud (IP). Això és normal i correcte, ja que el sistema agafa directament les dades del certificat digital amb el qual heu accedit. La signatura del Representant Legal (Vicerector) l'aportarem des de l'OCIT posteriorment. En DADES BANCÀRIES no cal ficar res.
- El document A) MODEL DOCUMENT A EMPLENAR PELS ORGANISMES D'INVESTIGACIÓ (Relació investigadors autoritzats per l'entitat a sol·licitar la subvenció) no cal que l'aporteu, ja que el prepararem des de l'OCIT.
- Us recorde que el termini intern fixat a l'UJI per a l'enviament a l'OCIT de la documentació (justificant de tramesa electrònica + resta de documentació) finalitza el 16 de novembre (excepte en les ajudes predoctorals ACIF, que serà el 14 de desembre). La revisió de la documentació permetrà fer les correccions i ajustos necessaris, de manera que es puga lliurar a Conselleria amb garanties el document de firma del Representant Legal en el termini final fixat donant suport a totes les sol·licituds.
Consultes i personal de suport:
Per a l'enviament de les vostres sol·licituds, així com per a resoldre qualsevol dubte sobre la convocatòria i els diferents annexos, podeu dirigir-vos a les persones que indiquem a continuació: