Característiques dels projectes:
Els projectes s'han d'emmarcar en les línies de recerca pròpies dels seminaris, instituts, centres i aules d'estudis de les dones que incorporen una perspectiva de gènere a la seua tasca investigadora, de conformitat amb les prioritats que s'indiquen a continuació, i s'especifiquen a l'Annex VIII de la convocatòria:
- Democratització feminista, participació política i jurisprudència per a la igualtat.
- Dones, treball i participació econòmica per a la igualtat.
- Dones i igualtat des d'una perspectiva interseccional.
- Drets humans de les dones en el procés de globalització i cooperació internacional per a la igualtat.
- Dones i crisi ecològica.
- Dones, tecnologia i igualtat de gènere en I+D+i.
- Participació i Igualtat en la cultura i la comunicació.
- Salut integral de les dones i drets sexuals i reproductius.
- Educació en igualtat i coeducació.
Els projectes tindran un import
màxim de 30.000 euros.
Els projectes s'hauran de desenvolupar entre l'1 de gener del 2022 i el 31 de desembre del 2023, havent de presentar el treball final de la investigació en data límit del 31 de desembre del 2023.
.
Les despeses subvencionables són:
- Personal (fins un 25% de la subvenció)
- Viatges i dietes (fins un 15% de la subvenció)
- Material fungible i bibliogràfic
- Contractació de treball de camp i recollida d'informació
- Altres despeses
- Costos indirectes de l'entitat (15%). PARTIDA OBLIGATÒRIA.
Forma de presentació de sol·licituds:
Donat que les sol·licituds les ha de cursar el representant legal de la Universitat Jaume I, caldrà que,
com a molt tard el dilluns
25 de juliol, les persones sol·licitants envien a
hcerda@uji.es la següent documentació emplenada i signada:
- Memòria descriptiva del projecte (segons model Annex II) signada per la persona Investigadora Principal
- Memòria econòmica (segons model Annex III) signada per la persona Investigadora Principal
- Relació de l'equip investigador (segons model Annex IV) signat per totes les persones participants.
- Currículum vitae del/la IP i de cada una de les persones integrants de l'equip investigador (segons model Annex V)
IMPORTANT: Les
firmes hauran de ser totes electròniques. La firma electrònica reconeguda serà conforme al format XAdES, que proporciona un codi segur de verificació (CSV) i genera un fitxer amb extensió xsig. Es marcarà l'opció de empremta de temps. Per a firmar electrònicament en format XAdES es pot descarregar i emprar el programa AutoFirma, del Ministeri d'Hisenda, des de la següent URL:
https://firmaelectronica.gob.es/Home/Descargas.html
Contacte Institut de les Dones:
Podeu traslladar dubtes i consultes directament al Institut de les Dones escrivint a la següent adreça de correu electrònic:
investigaciones@inmujeres.es
Suport:
Per a qualsevol dubte sobre la convocatòria podeu adreçar-vos a Hugo Cerdà: