Entitat convocant: Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica
Nom de l’actuació: RESOLUCIÓ de 25 de febrer de 2021, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, per la qual es convoca, per a l’exercici 2021, la concessió de subvencions destinades a les universitats de la Comunitat Valenciana per a la realització d’actuacions relacionades amb el desenvolupament de l’Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana i la promoció de l’autogovern, així com amb la responsabilitat social.
Objectiu: Realització d’actuacions relacionades amb el desenvolupament de l’Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana i la promoció de l’autogovern, així com amb la responsabilitat social.
Documentació: Extracte - Convocatòria
Web: Des d’ací es pot accedir al lloc web on es publica la convocatòria.
Terminis: El termini per a presentar la documentació necessària per a tramitar la sol·licitud finalitza el 29/03/2021.
Actuacions subvencionables
Les actuacions que es poden subvencionar són les següents:
a) L'organització de congressos, jornades, trobades, conferències, xarrades o taules redones relacionades amb el desenvolupament de l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana i la promoció de l'autogovern, així com amb la responsabilitat social.
Queden expressament excloses les despeses de restauració i les derivades del lliurament d'obsequis de qualsevol tipus vinculats amb la realització de les activitats assenyalades en el paràgraf anterior.
Així mateix, queden excloses les despeses que, si escau, es deriven de la realització d'activitats de tipus cultural que no guarden relació amb l'objecte de la convocatòria.
Les subvencions que puguen concedir-se per a contribuir a finançar les despeses derivades del pagament a persones ponents i moderadores per la seua intervenció en qualsevol de les activitats ressenyades en aquest apartat no podran excedir de les quanties establides per a aquestes categories en l'annex del Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Consell, sobre indemnitzacions per raó del servei i gratificacions per serveis extraordinaris.
b) L'edició de publicacions relacionades amb la realització d'actuacions que constitueixen l'objecte de la convocatòria.
Durada: Les actuacions s’executaran en l’anualitat 2021. Però, abans de plantejar-se la preparació d’una proposta, cal tindre en compte que la convocatòria fixa que el termini per a la justificació de les subvencions concedides finalitzarà el 29 d’octubre de 2021, i aquest termini no és ampliable. Això significa que les actuacions hauran d’haver-se realitzat com a molt tard del 15 d’octubre de 2021. Com a referència, cal tindre en compte que l’any passat la convocatòria es va resoldre a finals del mes d’agost.
Contingut de les sol·licituds:
Juntament amb la sol·licitud, s'ha de presentar la documentació següent:
Un programa detallat del pla d'actuació o les actuacions que cal realitzar, que ha d'estar signat per la persona responsable de l'activitat i haurà d'especificar, com a mínim:
Forma de presentació de sol·licituds
Les persones que tinguen intenció de presentar una sol·licitud hauran d’enviar un correu electrònic a l’adreça hcerda@uji.es per tal de fer seguiment de les possible sol·licituds i rebre possible instruccions.
En qualsevol cas, com a molt tard el 29 de març la persona investigadora responsable enviarà a hcerda@uji.es la documentació requerida (Programa detallat del pla d’actuacions degudament signat per la persona responsable). L’OCIT s’encarregarà posteriorment de tramitar la sol·licitud amb la firma del representant legal.
Dades de l’entitat
Nom de l'entitat: Universitat Jaume I de Castelló Acrònim: UJI
CIF de l'entitat: Q-6250003-H
Nom del representant legal de l'entitat: Jesús Lancis Sáez
Càrrec: Vicerector d'Investigació i Transferència
Domicili de l'entitat: Avinguda Vicent Sos Baynat, s/n C.P. 12071
Localitat: Castelló de la Plana
Telèfon de l'entitat: 964387480
Fax: 964387625
e-mail: ocit@uji.es
Suport: Per a qualsevol dubte sobre la convocatòria podeu dirigir-vos a Hugo Cerdà (hcerda@uji.es; ext. 7487)