(Acció 3.1) 2. Seguiment d'ajudes predoctorals per a la formació de personal investigador

07/06/2022 | OCIT
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

GESTIONAR LES ACCIONS RELATIVES AL SEGUIMENT DE LES AJUDES CONCEDIDES

 

Col·lectiu al qual afecta

Persones beneficiàries d'ajudes predoctorals per a la formació de personal investigador - Acció 3.1 del Pla de Promoció de la Investigació

Descripció del procediment

La persona beneficiària presenta per Registre Electrònic per a les accions següents la documentació necessària, segons la convocatòria.

Incorporació

  • Acceptació del ajut: presentar l'imprés normalitzat i la documentació detallada en la convocatòria, en un termini màxim de deu dies a comptar de la notificació de l'adjudicació.

Permisos

  • Ajornament de la incorporació: cal presentar una sol·licitud motivada en la qual s’indique el temps d'ajornament, que no pot ser superior a 3 mesos des de la data de concesió.
  • Interrupció del ajut: cal presentar una sol·licitud motivada; en les situacions d'incapacitat temporal, risc durant l'embaràs o risc durant la lactància natural, maternitat, adopció, guarda amb finalitat d'adopció o acolliment, paternitat i víctimes de violència de gènere.
  • Canvi de projecte de tesi doctoral o de director/a: cal presentar els impresos normalitzats i altra informació requerida. Els canvis no han de desequilibrar les circumstàncies que van motivar l'adjudicació del contracte i, en especial, les qualificacions atorgades en cada un dels criteris d'avaluació.
  • Estades de recerca a altres centres: presentar la sol·licitud, i indicar el destí i l'objecte de l'estada, que ha d'estar relacionada amb el desenvolupament de la tesi doctoral, així com les dates d'inici i fi. A més, adjuntar l'acceptació del centre de destinació i la conformitat de director/a del ajut.
  • Pròrroga excepcional del contracte segons s'estableix en la disposició addicional sisena de la Llei 2/2021, de 29 de març, de mesures urgents de prevenció, contenció i coordinació per fer front a la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 (BOE 30/03/2021) i en la Resolució del vicerectorat d'Investigació i Transferència de 15 d'abril de 2021.

Comunicacions, si escau

  • Lectura i defensa de la tesi doctoral: presentar una còpia del resguard de la sol·licitud del títol de doctorat, en el termini d'un mes des que es produeix.
  • Incompatibilitat en la percepció de l'ajuda: presentar la comunicació en format lliure, en les situacions previstes en la convocatòria.
  • Renúncia a l'ajuda: presentar l'imprés de renúncia, i indicar la data d'efectes de la renúncia i el motiu. S'ha d'adjuntar l'informe final i el currículum actualitzat (CVN).

Seguiment

  • Informe final: cal presentar l'imprés normalitzat i el currículum actualitzat (CVN) en el termini d'un mes des de la finalització de l'ajut. Presentació obligatòria per a beneficiaris de la convocatòria 2019 i anteriors. No obstant això, per a beneficiaris de la convocatòria 2020 i següents, obligatòria presentació únicament en cas que a la finalització de l'ajuda no s'haja produït la defensa de la tesi doctoral.

Per a dubtes, contacteu amb Maribel Gil Ruiz o Laura Berge Zapater.

 

Documentació que es demana

La persona beneficiara presenta:

Permisos

Comunicacions

Seguiment

Normativa que regula el procediment

Resolució del procediment

Vicerectorat d’Investigació i Transferència

Matèria

Investigació

Servei o unitat responsable

Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic