27/01/2022 | Ètica en la investigació

Per què hem de realitzar una Recerca Ètica?

Tot pot començar o acabar amb una trucada...

Així inicia el curtmetratge elaborat per el Comitè d'Ètica de la Recerca i Experimentació Animal de la Universitat d'Alcalá,  juntament amb la col·laboració de la seva Oficina Tecnològica i d'una part de l'equip docent.

En aquest vídeo, es pretenen mostrar les conseqüències negatives que pot tenir , tant per a la institució universitària com per al personal investigador, la realització d'una recerca, sense considerar els aspectes ètics.

Per aquest motiu i amb l'objectiu de conscienciar sobre la necessitat de la valorar els aspectes ètics i el paper que els comitès juguen, com a agents que guien i vetllen per la garantia de la integritat i l'excel·lència de la recerca, us convidem a veure aquest curtmetratge.

Per a més informació, podeu consultar la web de el Comitè d'Ètica de la Recerca i Experimentació Animal de la Universitat d'Alcalá .

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació