Conferència Horitzó Europa Pilar 1 Ciència Excel·lent

18/10/2022 | Ètica en la investigació

Dimarts vinent 25 octubre de 2022, des de les 9.00 tindrà lloc la Conferència Horitzó Europa Pilar 1 Ciència Excel·lent. Organitzada pel Vicerectorat d'Investigació de l'UJI, en el marc del Pla de Promoció de la Investigació 2022.

Aquesta Conferència tindrà lloc el dimarts 25 d'octubre de manera presencial en la Sala d'actes de l'Edifici Escola de Doctorat i Consell Social.

Comptarà amb la participació de l'Agència Executiva del Consell Europeu d'Investigació de la Comissió Europa, i amb la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) per a presentar les línies de finançament del Consell Europeu de la Investigació (ERC) .

Per part del Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC) es presentaran les Accions Marie Skłodowska-Curie (MSCA) i, finalment, tindrà lloc una taula redona amb quatre casos d'èxit de l'UJI.

L'objectiu de la Conferència és incentivar la participació del personal investigador de la Universitat en projectes d'ERC i MSCA, així com proporcionar les eines necessàries per a presentar propostes de projecte amb les majors garanties d'èxit per a la captació de talent.

Informació proporcionada per EuroFUE-UJI.

Per a més informació consulta la pàgina.

Inscripció ací

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació