2022 Integritat, bones pràctiques i transparència

04/07/2023 | Ètica en la investigació

III Jornades d'Ètica de la Investigació: Integritat, Bones pràctiques i Transparència

Programa:

13/09 17:00 «Les converses i debats sobre els sistemes d’avaluació científica a Europa».

Dra. Lidia Borrell-Damián (Science Europe) Exclusivament via zoom.

14/09 17:00 «Presentació dels instruments bàsics de gestió ètica de la investigació de l’UJI». Presencial, a la sala d’actes de l’Escola de Doctorat.

Dra. Elsa González Esteban (Vicerectora de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat)

Dr. Ramón Feenstra (Professor titular de Filosofia moral i sociologia)

Laura Bernal-Sánchez (Técnica investigació, suport Comissió Deontològica)

15/09 17:00 «Reptes actuals de l’ètica de la investigació cientifica».

Presentació a càrrec de la Catedràtica en Psicobiologia, Mercé Correa Sanz  (Directora de l´Escola de doctorat)

Presencial, a la sala d’actes de l’Escola de Doctorat.

• Part 1. 17:00 «Integritat i bones pràctiques en la investigació i la publicació cientifica», Rafael Repiso (UNIR).
  • Part 2. 18.30 h. «Les mètriques i els seus efectes sobre la comunitat investigadora: reptes i problemes», Isidro F. Aguillo (CSIC) i Emilio Delgado López-Cózar (UGR).

Materials

Tras la finalització de les Jornades es penjarà  a la pàgina web d´Ètica de la Investigació en aquest enllaç.

Jonades anteriors

Altres materials de consulta